Note fondée sur 935 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Rapport qualité prix difficile de trouver mieux
Publié le 17 avr. 2019 sur HotelsAccueil au top merci à vous Nocolas vraiment tres sympa
par un voyageur
Que si vous n'avez pas d'autres choix
Publié le 6 sept. 2018 sur HotelsPour une nuit ça passe. mais le prix payé est beaucoup trop élevé pour cet hotel. C'est un motel situé au fond d'un parking d'un centre commercial. Les staffs ne sont pas très aimable. Nous avons ressentis de l'insécurité dans cet hôtel. Tout le monde se méfie de tout le monde. Il y a mieux à San Dimas pour pas beaucoup plus cher.
par un voyageur
Bien situé
Publié le 4 sept. 2018 sur HotelsBon rapport qualité prix. Personnel très accueillant.
par un voyageur
Horrible hotel
Publié le 4 oct. 2024 sur HotelsThe worst hotel I have ever stayed in out of thousands of hotels. Drug addicts passed out on the stairs, used needles on the ground, every room and whole hotel smelled like feces, 1 outlet worked, no shampoo, bed bugs, etc. We left after the first night as it just wasnt tolerable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Tianna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Steve, We are sorry to hear your recent experience at the Red Roof Inn San Dimas - Fairplex did not meet your expectations. We are utterly disappointed to read that you encountered these distasteful situations throughout your stay. I will certainly bring this to management’s attention in an effort to address your concern. We at Red Roof appreciate your business and truly value your feedback.Sincerely,TiannaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Never been to a hotel like this the cops came three times in two hours. The nickname for this hotel is now cellblock five.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Xao RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Christina,We are sorry to hear your recent experience at the Red Roof Inn San Dimas - Fairplex did not meet your expectations. I will certainly bring this to the property’s attention in an effort to address your concerns.We appreciate your business and truly value your feedback. On behalf of Red Roof, we look forward to providing you with better future stays.Sincerely,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur de SAN MARCOS
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Red Roof Inn was very accommodating for my same day reservation needs. The property is nicely kempt and considerably quiet, although they are conveniently located close to the freeway. At check-in Brian at the front desk was very welcoming, knowledgeable, professional while making sure my check-in was stress-free and pleasant. Brian's great customer service skills really stood out. Thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Toujana RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Peggy. We appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn San Dimas - Fairplex. I was delighted to read that the nicely kept property, the welcoming front desk clerk, Brian and other positive highlights mentioned, resulting in a 5/5 rating. I will be sharing your comments with the rest of my team. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for your review. It would be our pleasure for you to repeat your experience with us in the future.Sincerely,ToujanaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Tianna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Bebe, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn San Dimas - Fairplex and I appreciate your 10/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we're proud to have achieved that with your visit. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,TiannaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Vooral erg oud
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Jonathan RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Beste Marja,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in de RED ROOF INN SAN DIMAS - FAIRPLEX. Het spijt me dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze welgemeende excuses voor het feit dat het onderhoud van de accommodatie niet naar wens is geweest en uw verblijf heeft gehinderd. Bij Red Roof is het de bedoeling dat u vertrouwen heeft in ons vermogen om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Weet dat wij u als onze gast waarderen en uw zaken waarderen. Wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u de volgende keer dat u in de buurt bent een betere ervaring te bieden. Heel oprecht de jouwe,JonathanRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
some rooms do need some renovation (bed mattress) little lumpy this time but very clean rooms like always