Note fondée sur 305 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de france

super 8 Canoga Park

Publié le 28 août 2010 sur Hotels
hotel moyen ,pretations en rapport avec le prix,les chaises longues de la piscine sont cassées et le restent tout le séjour de 14 jours
4 sur 5
par un voyageur de Amiens - France

SUPER 8 MOTEL - CANOGA PARK : correct

Publié le 6 août 2010 sur Hotels
Un peu vieillot. Grande chambre correctement équipée et propre. Petit déjeuner limité (peu de choix dans le hall et on mange dans sa chambre). Bien placé pour accéder en voiture aux Studios Universal (30 minutes environ) et au LAX Airport (une heure malgré quelques ralentissement sur l'autoroute)
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2020 par Armando Contreras, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying here with us. We appreciate your feedback and we are sadden to read your disappointing stay. Hope you give us a second chance and back with us.
5 sur 5
par un voyageur

Diligence

Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
Hotels need detailed cleaning. ceiling was not clean nor was the mirror. In a Corona filled time. Extra effort. Recommended.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2020 par Armando Contreras, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying here with us. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2020 sur Expedia
I ask one night for toilet paper and someone talking too loud outside and nothing was done. No toilet paper no quietness.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2020 par Armando Contreras, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying here with us. We highly appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2020 par Armando Contreras, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying here with us. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2020 par Armando Contreras, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying here with us. We appreciate your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

First time in Canoga Park

Publié le 10 mars 2020 sur Hotels
First time ever, but not so good, there was no hot water in the sinks, only in the shower, wooden floors were not too appealing (Carpet would have been better). The staff was great and the front desk, but the room was too noisy, it felt like there was no insulation and stair case outside was too loud and every step outside could be felt and heard inside the room. May the location of the Room # 116 was not the best. We came from San Jose, and had a one night stay at super 8, we will be coming to Canoga Park regularly for the rest of the year due to an event.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2020 par Armando Contreras, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying here with us. We appreciate your feedback and we'll like to extend our apologizes to you for any inconvenience you encounter during your stay here with us. We hope you give us a second chance to show you we value our guest's stay and we will have no problem fixing any disturbance being caused during a next stay. Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par Armando Contreras, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying here with us. We appreciate your feedback . Hope to see you again in the near future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Armando Contreras, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying here with us. We appreciate your feedback. Hope to see you in the near future.