Note fondée sur 944 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Personnel sympathique et attentif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par THE LIVE HOTEL, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for choosing The Live Hotel for your recent trip! We appreciate you for taking the time to give us an amazing rating and review. We are thrilled to know that we were able to meet your expectations. Our team works hard in providing excellent service and experience for our guests. If there's anything else you want to add or if you plan to visit us again in the future, please don't hesitate to reach out. We would be delighted to welcome you back. Safe travels until we see you again!
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par THE LIVE HOTEL, Gestion de l’hôtel
Thank you for your choosing The Live Hotel as your accommodation! We appreciate you for taking the time to rate your experience with us. We're glad to see that overall you enjoyed your stay, and apologies if we fell short in some areas of your visit. If there is any specific aspects that you feel could have been better or anything you'd like to share, please let us know. Your feedback is valuable to us as it helps us improve and provide better service to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and exceeding your expectations, Marie!
par un voyageur
Très bien pour un séjour à LA
Publié le 23 mai 2024 sur HotelsL'hôtel est très bien situé et récemment refait est très confortable. Un parking est disponible se qui est très appréciable. Le service est de bonne qualité et attentif. Le petit-déjeuner est plutôt légé et mériterait d'être plus fourni et varié.
Conseil: Demander à ne pas être sur rue car des camions de glace ou des food trucks se stationne à proximité avec des nuisances sonores (musique et bruits des clients).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par THE LIVE HOTEL, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'évaluer votre récent séjour chez nous et de nous avoir attribué une note parfaite de 10 sur 10 ! Vos commentaires sont extrêmement précieux pour nous.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé l'emplacement de notre hôtel pratique et que vous avez apprécié les récentes rénovations qui ont rendu votre séjour encore plus confortable. C'est merveilleux de savoir que nos parkings ont répondu à vos besoins et ont été appréciés lors de votre séjour parmi nous.Vos commentaires concernant notre service sont grandement appréciés et nous sommes ravis que notre équipe ait pu vous offrir un service attentionné et de qualité tout au long de votre séjour.Nous apprécions également vos commentaires constructifs concernant nos offres de petit-déjeuner. Rassurez-vous, nous prenons tous les commentaires de nos clients au sérieux et nous explorerons certainement les moyens d'améliorer la variété et l'étendue de nos options de petit-déjeuner afin de mieux répondre aux préférences de nos clients.Merci pour ce conseil utile concernant le bruit de la rue provenant des camions de glaces ou des food trucks à proximité. Nous nous excusons pour tout inconvénient que cela a pu causer pendant votre séjour et nous prendrons certainement des mesures pour minimiser cette perturbation pour les futurs clients.Encore une fois, merci d'avoir choisi The Live Hotel. Nous espérons sincèrement avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement et de vous faire vivre une expérience encore plus agréable.
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par The Live Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave us a rating. We can't wait to have you back for another visit soon!Thank You,The Live Hotel
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Lits trop petits ,pas de micro-onde au petit déjeuner,petit déjeuner froid et peu de choix, quartier pas terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par The Live Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear catherine,Thank you for sharing your thoughts. We apologize for any inconvenience regarding the bed size, breakfast options, and the absence of a microwave. Your feedback is invaluable, and we'll explore ways to enhance our offerings and address concerns. Regarding the neighborhood, we prioritize guest safety and are committed to providing a secure environment. If there's anything else you'd like to share or if we can assist further, please feel free to let us know. We appreciate your input and hope to improve for your future visits. Safe travels!Thank You,The Live Hotel
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Chambre propre et ménage fait tout les jours.
Petit déjeuner copieux.
Parking à l'hôtel.
Point négatif, brillant et on est entant ces voisins.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par The Live Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Bruno,We're thrilled to hear you appreciated our daily cleaning service, hearty breakfast, and on-site parking. Your feedback on noise disturbance is concerning, and we apologize for any inconvenience caused by neighboring guests. Our team will address this to ensure a more peaceful experience. We value your input and hope this won't deter you from choosing us again. Your comfort is our priority, and we look forward to the opportunity to provide an even better stay in the future. Thank you for your review.Best Regards,The Live Hotel
par un voyageur
Publié le 1 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par The Live Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Geoffrey,Thank you so much! Knowing that you enjoyed your time with us indeed makes our day. We truly appreciate your positive rating and hope you will stay with us again soon next time you visit The Live Hotel.Best Regards,The Live Hotel
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Ramada Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Samira,Thank you for taking the time to leave us a rating of your stay with us at Ramada Hotel. We work tirelessly to ensure our guests experience the best hospitality in Los Angeles. We also wish you could elaborate on your experience, especially where we went wrong. Our goal is to provide a memorable stay and so your review helps us identify where we lack.We hope you enjoyed our amenities and hope that you choose us again on your next visit to Ramada Hotel.Thank You,Ramada Hotel
par un voyageur
Publié le 5 mars 2023 sur Expedia
le stationnement est restreint
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2023 par Maria C. - Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Rejean, thank you for your feedback. We hope you plan on staying with us again soon.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par THE LIVE HOTEL, Gestion de l’hôtel
Thank you for your choosing The Live Hotel as your accommodation! We appreciate you for taking the time to rate your experience with us. We're glad to see that overall you enjoyed your stay, and apologies if we fell short in some areas of your visit. If there is any specific aspects that you feel could have been better or anything you'd like to share, please let us know. Your feedback is valuable to us as it helps us improve and provide better service to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and with an improved service and experience!