Note fondée sur 93 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2019 par Jouna, Gestion de l’hôtel
Dear Christian, Thank you for choosing your recent stay with Aryaduta Manado and sharing your feedback with us so that we can improve in our services and facilities. We look forward to welcome you back again soon. Best Regards, Jouna L Executive Secretary
4 sur 5
par un voyageur

Parfait pour une nuit

Publié le 15 sept. 2016 sur Hotels
Nous avons séjourné une nuit dans cet hôtel avant de prendre l'avion. Prestations tout à fait correctes par rapport au prix de la nuit, piscine agréable, restauration chère mais il y a de quoi faire aux alentours si vous souhaitez sortir de l'hotel. Seul bémol au niveau de la réception: 20min pour le check-in et attendre la chambre qui n'était pas prête à 16h30, avec un réceptionniste qui ne répondait pas à nos questions. Nous nous sommes cependant rendus compte que c'était bien le seul qui était aussi incompétent...
4 sur 5
par un voyageur

Couple 1 nuit, transit

Publié le 26 oct. 2015 sur Hotels
Nous avons choisi cet hôtel pour notre arrivée à Manado après un très long voyage. Nous avons pris le chauffeur de l hôtel pour venir nous chercher à l aéroport ce qui était très pratique. L hôtel est très bien confort a l occidental. Le lit est immense et la chambre agréable. Le petite déjeune it était très bon sous forme de buffet. Le bémol est que nous n avons pas pu accéder à la piscine en raison d un séminaire et d une façon globale, les personnes était la pour un séminaire sont tellement nombreuses que ca peut gêner les couples ou même les voyageurs seuls.
1 sur 5
par un voyageur

Horrible stay

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
The overall experience was horrible. The rooms are falling apart, sheets were stained, wall plugin was coming out and no towels for swimming available.
1 sur 5
par un voyageur de Gianyar

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Property had no hot water, the hotel doesn’t think it’s a problem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Shuichi Odaka, I am truly sorry to hear about the discomfort caused to you during your stay with us due to a lack of hot water. As the General Manager, I deeply regret that you had to face this situation. Our prime goal is to provide our guests with a comfortable and enjoyable stay, and I apologize if we fell short in your case. I assure you that this issue is not reflective of the high standards we aim to uphold. We do consider the availability of hot water as a fundamental amenity and we are sincerely sorry that this service failed at the time of your visit. I have personally addressed this issue with our maintenance team to ensure this does not occur again in the future. Thank you for bringing this matter to our attention. Your feedback is crucial for us to make improvements. We hope you can give us another chance to demonstrate the superior hospitality that we're known for. Best Regards, Ferdinand Dende Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
We heard great reviews for this hotel from friends in Manado, so we booked a room for our stay. I’m giving five stars because I believe my friends. However, a volcano meant that our flight turned around 30 minutes before we were supposed to land in Manado. We couldn’t use our reservation. I wrote to Expedia and the hotel to cancel the reservation. Expedia said they couldn’t refund the money because they needed to first receive the consent of the hotel and the hotel didn’t respond the hotel responded to me but also didn’t refund the money.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Dissapointed

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Conveniently located next to the hospital, which is why I chose this place needing unexpected care last minute. This hotel needs a face lift and feels very tired. Very dissapointed to not have hot water in the room, expecially being sick and having gone without a hot shower for 3 months now. Breakfast was very simple and bland, i would reccomend skipping it and going out. Overall, unless you need to go to the hospital I would not reccommend this hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia