Note fondée sur 129 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par philippe
Bel hotel recent ,piscine et wifi
Publié le 30 nov. 2017 sur HotelsDans l'ensemble séjour (2 nuits) agréable malgré notre déception lors de notre arrivée : avions réservé une vue mer mais celle ci était presque inexistante, il a fallu attendre 1h pour accéder à notre nouvelle chambre . Puis ayant mal dormi la 1ere nuit à cause d'une famille très bruyante sur l'étage ( ils occupaient 3 chambres à coté de la notre !!) , nous avons de nouveau changé de chambre le 2e soir très tard dans la soirée , pas très agréable mais merci à la réceptionniste serviable réactive et professionnelle.
Très belle vue de la chambre , grand lit très confortable , jolie sdb . Le + + c'est le petit déjeuner : très complet (européen et asiatique ) . L'acccueil est agréable , personnel à l'écoute .
et WIFI fonctionne très bien .
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
The location is good, connected to the mall. The staff is courteous. The elevator is not working while we are there. The breakfast food is so-so
par un voyageur
Amazing place!
Publié le 25 juill. 2024 sur HotelsEverything was perfect.. from warmth of every single staff member, to food to location to the bed .. by far one of our most pleasant snd memorable stays in a hotel ever!
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Een goed hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is vrij eenvoudig om van hieruit verschillende trips te organiseren voor noord Sulawesie. Ook duiken rond Bunaken is geen probleem. Voor mij een echte aanrader!
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Good hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Four Points by Sheraton Manado, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jendri,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay experience with Four Points by Sheraton Manado.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! It will always be an absolute pleasure to know our guest had a pleasant experience while staying with us. Your feedback has been shared with the entire leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!Sincerely,SyamsuryadiGeneral ManagerFour Points by Sheraton Manado
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
to slow and a lot insidde hotel broke
sc no good, room service too
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Four Points by Sheraton Manado, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Anggryani,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay. This was not your experience, and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I have shared your feedback with the associates, and as a teachable moment, we have discussed our service standards and reviewed improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure what you experience during your stay with us is an isolated incident.I hope you choose to stay with us again, whenever your travels bring you back to the area.Sincerely,SyamsuryadiGeneral ManagerFour Points by Sheraton Manadosyamsuryadi.syamsuryadi@marriott.com+62 811 4199 455