Note fondée sur 662 évaluations de clients

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3,8 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par BJ THOMPSON, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating and the review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par BJ THOMPSON, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating. Hope to see you again.
1 sur 5
par un voyageur

La quinta inn holding a fee

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Got reservation thru hotels.com and they charge or temporary hold of $250 dlls when i got there reason the la quinta gave me is that because i when thru a 3 party there going to be a hold for 259 dlls on my credit card and still waiting on that money to get it back been 5 days and nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par AJ ATES , Gestion de l’hôtel
I'm sad to hear that your stay wasn't great. Yes on all 3rd party's there is a 250 deposit that is returned when you check out. It is up to your bank how fast you receive it back. Sorry for the inconvenience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Property needs updating. Rusted tub, unattached baseboards.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par BJ THOMPSON, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating and the review.
1 sur 5
par un voyageur

Terrible

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
This was the worst experience we have ever had at a hotel and we will never stay at a Wyndham hotel ever again. We had already paid for the room and you added on an additional $250 that we do not have and will now have bounced checks with other companies that are set to come out. I never knew I booked thru a 2nd party and was not prepared for $250 to come out of my account additional. We will never recommend your hotel to anyone. Terrible rule you have. You should he ashamed of yourselves.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par BJ THOMPSON, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, the 250.00 is refundable damage deposit. This is collected by credit card. Your deposit will be refunded in full by credit card, subject to an inspection of the property. The Policy is posted on the website that you booked.
5 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par AJ ATES , Gestion de l’hôtel
thank you for taking the time to leave a review
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par BJ THOMPSON, Gestion de l’hôtel
Sorry you were not pleased with the hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par AJ ATES , Gestion de l’hôtel
thank you for leaving a review
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
The rooms need upgrading. Cable television would go off at times and there was a big family gathered there making lots of noise in the halls at late hours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par BJ THOMPSON, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review and a rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par AJ ATES , Gestion de l’hôtel
thank you for taking the time to leave a review