Note fondée sur 927 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Good location quiet .There are restaurants around hotel, grocery shop, baker. Metro underground in corner…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par AG, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Yves, Thank you so much for sharing such a friendly and positive feedback. We are really pleased that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you again, too. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2023 sur Expedia
Nice place, really close to the trains.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par AG, Gestion de l’hôtel
Dear Adam,We are pleased that you liked you room furthermore I want to thank you for your positive feedback about our team, I have shared it with my team members. It would be a pleasure to welcome you again in the Pullman Munich. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)
3 sur 5
par un voyageur

Correct mais pas conforme à l’annonce

Publié le 3 août 2023 sur Hotels
Dans l’ensemble l’hôtel était correcte en revanche nous avions sélectionné cette hôtel pour la piscine car notre fils en rêvait ! Comme stipulé sur l’annonce ! Or à notre arrivée ( qui n’a pas été à la hauteur de notre attente ) on nous annonce qu’il n’y a pas de piscine dans l’hôtel ! De plus le lit supplémentaire de notre n’était pas prêt et nous avons dû attendre un petit moment pour son installation En résumé l’hôtel était correct mais pas à la hauteur de ce qu’on attend d’un hôtel Pullman
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par AG, Gestion de l’hôtel
Dear Sébastien,Thank you for taking the time to post a review of your recent stay at the Pullman Munich. We are sorry to hear that you specially booked your stay with us due to the fact that we have a pool. We reviewed our settings on Expedia and optimized them in order to show clearly that we do not have a pool onsite, but we do have two saunas and a steam room. We hope that despite you negative experience we can welcome you again soon as our guest. Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par AG, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Thank you very much for choosing Pullman Munich and taking your time to share a feedback. What else could be improved in order to reach 10/10 points?We are glad to see, that you liked your stay and we hope that we may welcome you again.Kind regards, Yours Pullman Munich Team (AG)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2023 sur Expedia
La balcon dans la chambre était un must
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par AG, Gestion de l’hôtel
Dear Majida,We are pleased that you liked your room and also the balcony.We are pleased that in general you had an enjoyable stay and we hope that we may welcome you again. Best regards, Your Pullman Munich Team (AG)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2023 par OS, Gestion de l’hôtel
Dear William,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Munich. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Yours Pullman Munich Team (OS)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2023 par Pullman Munich (SK), Gestion de l’hôtel
Thank you for your Review!Stay safe & see you soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2022 par OS, Gestion de l’hôtel
Dear Jérôme, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Munich. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Yours Pullman Munich Team
4 sur 5
par un voyageur

Business trip in Munich

Publié le 8 oct. 2021 sur Hotels
Rapport qualité prix compétitif pour un établissement situé non loin du centre ville. Le buffet du petit déjeuner est très complet. Néanmoins la carte du restaurant est assez limitée en choix. Situation de l'hôtel proche du centre des congrès Messe en voiture.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2021 par Pullman Munich (SK), Gestion de l’hôtel
Thank You & Stay Safe!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2021 par Pullman Munich (SK), Gestion de l’hôtel
Thanks for your review! Please let others know what you liked so much about us and add a little comment to your rating, we would be very happy about it. Stay healthy and see you soon in, Pullman Munich (SK)