Note fondée sur 20 évaluations de clients

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4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2019 sur Expedia
Terrific rooms (admittedly, I had a junior suite, but it was among the best I have stayed in, especially considering how reasonably priced it was), excellent breakfasts in a pleasant restaurant, but most of all, super-helpful and friendly staff even when there was a bit of a language barrier. Extremely minor nit: my mattress was a bit saggy in the middle—should be replaced.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2019 sur Expedia
Staff is very helpful, I forgot my jacket in the room but they kept it for me until I retrieve. The building is decorated well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par Rachel Yin, Gestion de l’hôtel
Dear Guest , Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us a We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve. Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you! Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2019 par Rachel Yin, Gestion de l’hôtel
DearGuest, Thank you for staying at Renaissance Nanjing Olympic Centre Hotel. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve. Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you! Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par Rachel Yin, Gestion de l’hôtel
亲爱的宾客,感谢您对南京华泰万丽酒店的支持,我们希望您能将更多的入住体验与我们分享,期待您的再次光临!
4 sur 5
par un voyageur de Tokyo

Publié le 15 mars 2019 sur Expedia
I wish the Starbucks opens earlier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2019 par Rachel Yin, Gestion de l’hôtel
Dear guest ,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you! Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

还行吧

Publié le 6 déc. 2018 sur Hotels
还可以
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2018 par Rachel, Gestion de l’hôtel
亲爱的住客,感谢您选择入住南京华泰万丽酒店,并对酒店给出肯定的评价,我们期待您的再次光临,感受酒店更加优秀的服务与产品!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2018 par 总经理Tom, Gestion de l’hôtel
亲爱的住客,感谢您选择入住南京华泰万丽酒店,并提交您的入住感受。我们期待您的再次光临,感受我们更加优秀的服务与产品。 Dear Guest,thank you for your stay in Renaissance Nanjing Olympic Centre Hotel,and share your comments with others. We look forward to welcoming you back again.Sincerely!