Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2022 par C BENNETT, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for taking the time to leave a 8/10 We hope you enjoyed your stay and hope to see you again. Kind Regards Claire Bennett Deputy General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2022 par C Bennett, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for taking the time to leave a star rating. We hope you enjoyed your stay & We hope to see you again. Kind Regards Claire Bennett Deputy General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2020 par Gemma T - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for leaving a review of your stay We hope to see you back very soon
3 sur 5
par un voyageur

On a budget

Publié le 14 juill. 2019 sur Hotels
Wifi is only free when you book through the Campanile website, 4G is dreadful in the area. Had only one towel in the bathroom upon arrival, a second one in the wardrobe, no bath mat or hand towel. Room hasn't been hoovered during our stay and hadn't been done under the bed. Also, whenever you or your neighbour flush the toilet, there's an awful pipe sounds in both rooms while it fills up!! Staff is polite, quiet location (but cardboard walls so you hear everything), it's ok for one night or on tight budget but there is room for improvement and updating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Gemma T - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you very much for taking the time to leave a review of our hotel, we value all guest feedback, it enables us to make any necessary changes that can enhance our guests experience. We are sorry to hear you encountered some inconveniences during your stay, we will ensure your comments are passed on for improvements. We do hope you visit our Hotel again in the future Sincerely
4 sur 5
par Marco de Gouvieux

Chambre confortable

Publié le 1 janv. 2015 sur Hotels
Chambre confortable, salle de bain assez grande, et wifi fonctionnant tres bien. Rien à redire de cet hotel
4 sur 5
par lemoigne

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2014 sur Hotels
5 sur 5
par Daniel de Lyon

très bien comme étape

Publié le 5 août 2013 sur Hotels
Bon rapport qualité prix
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Nice and clean. Quiet place Sometimes you hear people outside walking by or speaking. But it is rare.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Gemma T - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for leaving us 10 out of 10!We look forward to welcoming you back very soonSincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Gemma T - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We hope to welcome you back to our hotel in the near future Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Gemma T - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your 5 out of 5 rating of our hotel. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,