Note fondée sur 945 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
A éviter si possible. 😫
Publié le 6 déc. 2021 sur HotelsMotel très bruyant et peu confortable, chambre avec odeur de tabac froid. Beaucoup de bruit dans les couloirs la nuit. Peu honereux mais ça reste cher pour le rapport qualité / prix. Café "jus de chaussette". Accueil froid et expéditif. Assez loin du centre de Omaha. Compter 21 dollars pour vous rendre dans le centre avec un chauffeur privé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2021 par Manager, Gestion de l’hôtel
It means so much to have earned your business. We appreciate the feedback regarding our hotel. We hope you'll return to see how we continue to improve our service and hospitality.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Nice Staff....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Von,We are glad to hear that you found our staff to be friendly and welcoming during your stay. Our team takes great pride in providing exceptional service to all our guests. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Teresa, We're sorry to hear that you did not enjoy your stay. Please feel free to reach out to us directly with any specific feedback you may have so we can address any concerns. We value your insights and hope to make your next experience more satisfying.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Había mal olor en el hotel en general y las habitaciones
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Daniela, Lamentamos escuchar que experiment mal olor durante su estancia. Apreciamos sus comentarios y los compartiremos con nuestro equipo para futuras mejoras. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente para brindarle una experiencia mís placentera.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bayron, We're sorry to hear that you didn't fully enjoy your stay. Please feel free to reach out to us with any specific feedback you'd like to share so we can address any issues for our future guests.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello H,Thank you for sharing the wonderful rating about your experience here with us. We are happy to see your stay was pleasant, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Clean and comfortable for the price. The pool was too cold for my young children to enjoy and unexpectedly there was no breakfast (only a bag with granola bars, pre packaged muffins and a mandarin orange) It worked in a pinch but we won’t be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback about your recent stay with us. We strive to provide a clean and comfortable environment for all our guests. We're sorry to hear that the pool temperature didn't meet your expectations and that our current breakfast offerings fell short. Your comments are valuable as we constantly work to enhance our guests' experiences.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Amy, We're sorry to hear that your experience with us was not perfect. Please feel free to reach out to us with any feedback you may have so we can address any issues. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Dirty,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mariana, We are disappointed to hear that your experience did not meet expectations. Your feedback is important, and we will address the concerns raised to enhance our services for future guests.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Irene, We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Please feel free to reach out to us with any specific feedback so we can address any issues.