Note fondée sur 936 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
The place was clean and nice, but who doesnt have any ice machines?! For the price should have breakfast too.. excuse was covid . It is 2024 .. we are moving on with life now.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business!
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Mgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback. My apologies for the issues you experienced while you were here. We hope to get an opportunity to properly host you in the future. We greatly appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
The microwave didn’t work. The AC didn’t work. The shower curtain was missing. The iron and ironing board was missing. The room smelled of urine. Requested another room but they were full. Nice area and nice hotel. The room was a mess.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We value your business and will be utilizing your feedback to make improvements.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
We were a little disappointed in the gym equipment not working or in poor condition. But everything else was working and in good condition. Our beds were so very comfortable, it made us want to stay longer. It is meant for longer stay patrons, but we enjoyed our night there and thought the decor was bright and cheerful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We value your business and will be utilizing your feedback to make improvements.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Good. If they serve breakfast and open pool area it would be goodd
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your business!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Rooms were clean but carpets were so dirty. Same with elevators