Note fondée sur 338 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024
Very nice man when we checked in. We are elderly so he was a lot of help!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Lindy, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nicholas, Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know. Natalie #team6
par un voyageur de Gurabo
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Estuvo bien Solo incomoda la almohada y el ruido de pisadas de husoef arriba fue incómodo al igual q los de abajo se incomodaron con los nuestros . Se escucha todo . De lo demás estuvo súper
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Aracelis, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us.We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sandra,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Avelina,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
The pictures on the website are deceptive. The restroom had yellow stains and so did the tub. Dead roaches in the closet. Mildew and mold on the air conditioner. The place smells like mold.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rock, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Expedia