Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
66 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Quebec, Canada

Publié le 29 mars 2019 sur Expedia
Cet Hotel est sale, cela sent mauvais, les chambres sont sales, la mienne n'avait pas étés nettoyée j'ai du demander qu'on la nettoie, les linges les draps ne sont jamais changé,le petit déjeuner Continental na que le prix que l'on vous charge, car il n y a que de la cochonnerie a manger et il n'y a rein, en 3 jours je n'ai pas déjeuner a cette hotel, malgré que j'ai payé.EXpedia ce fait de l'argent sur le dos des voyageurs, et non aucun scrupule a afficher ce genre d'établissement sur leur site. Personne Expedia n'est allé dans cet Hotel, car personne ni serait restée Cet établissement devrait être radié du site Expedia, et cet Hotel devrait avoir une visite des services sanitaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We are very sorry you were unhappy with our breakfast offerings and regret the cleanliness issue you encountered. Your feedback has been shared with the housekeeping team to be more diligent in their efforts. We would also like you to inform that, to respect the privacy of our guests staying for long periods of time, our housekeeping service is conducted on a weekly basis, although we are always happy to provide you this service at your request for a minimal fee. Also, your comments in regards to the grab-and-go breakfast offerings have been shared with our brand leaders to determine new choices. We hope you will consider a future stay as we would welcome the opportunity to regain your trust. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Laid

Publié le 15 avr. 2018 sur Hotels
L’hotel à piètre allure mais il est vraiment abordable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Although your overall visit was pleasant, we are sorry if any inconvenience was experienced while here. We appreciate you being our guest and hope to see you again soon. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the generous four-star rating of your stay at Extended Stay America Orlando - Convention Ctr - Sports Complex. We are thrilled that you had an excellent experience, and we appreciate you being our guest. We would love to welcome you back the next time your travels bring you to our area for another exceptional visit with us! Sincerely, General Manager
4 sur 5
par Sébastien de Lille

super séjour

Publié le 27 mai 2015 sur Hotels
Séjour de 2 jours très agréable avec un personnel sympa et multilingue. Chambre tout confort et sans bruit par rapport aux chambres voisines. A recommander !
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
There were two towels for three of us. The tv did not work. The dresser had two broken drawers and the top was dented banged up and broken. The room was musty and smelled. No shampoo in the shower. No hairdryer no extra blankets. It was awful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Kathleen, Thank you for sharing your experience. We are sorry that your stay did not meet your expectations. Your feedback about the room's condition and amenities is vital to us, and we will be addressing these issues with our team to prevent future occurrences. We aim to provide a comfortable and well-equipped environment for all our guests, and we regret that this was not your venture. We appreciate your input and hope to have the opportunity to offer a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Location is great. The room we had was a hot mess no cold water roaches and manager not a nice person at all. Ill never stay at that property again. Sketchy people hanging out front doesnt feel safe at night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Erin, We apologize for the issues you encountered during your stay. It is disappointing to hear about the condition of your room and the unprofessional behavior you experienced. Your safety and comfort are our top priorities, and we are addressing these concerns with our staff to improve our service and facilities. We appreciate your feedback and hope you will consider giving us another chance to provide you with a better experience.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels