Note fondée sur 458 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The room was small but clear and nice .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par BSPK HOTEL Shinsaibashi Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Thank you for the review. We are very sorry making you uncomfortable the other day. We will do our best for better service.
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par BSPK, Gestion de l’hôtel
ご利用ありがとうございました。またのお越しをお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Le personnel est très accueillant et ce sont occupés a 100% des démarches pour l’envoi de mes bagages dans mon hôtel suivant
Chambre très propre et bien equipée.
A 15min a pied du Dotonbori.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par BSPK, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at Bespoke Hotel Shinsaibashi!We look forward to welcoming you again!We are glad you were satisfied with our location!
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Thanks you so much again sorry for my mistake
par un voyageur
Publié le 13 juin 2019 sur Hotels
Le petit-déjeuner est offert mais vraiment il n’en vaut pas la peine ... il fallait se battre pour avoir un muffin et un bout de pain. Il n’y avait pas de confiture - juste du beurre et de l’huile d’olive... la chambre est propre et moderne, mais minuscule . Il est impossible d’ouvrir sa valise dans la chambre. L’hall de l’hôtel est agréable.
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par BSPK HOTEL Shinsaibashi Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for visiting our hotel. We will continue to make further efforts in the future.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par BSPK HOTEL Shinsaibashi Front Desk, Gestion de l’hôtel
この度は,当ホテルをご利用いただき誠に有り難うございました。これからも、ますます邁進して参る所存でございますので、大阪へお越しの際には、是非当館をご利用くださいますようお願い申し上げます。またのお越しを心よりお待ちしております
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
My partner and I were looking to wrap up our Japan trip at Bespoke hotel however, it was a disappointment. Upon entering into our room, we immediately notice a strong odour (which we assume could be the smell of mould). There was a very loud noise throughout the room which we thought could be from external then turnouts it was the fan from the bathroom. We noticed stain on the bed cover as soon as we lifted the blanket, not just one spot but 3 different spots. Carpet was not vacuumed meticulously either - there was a bunch of hair on the floor especially on the edge of the carpet which seems like it got pushed to the side and got forgotten. When trying on the provided pajamas, a ball of hair fell out! Even after requesting room cleaning service, bed sheet wasn't changed and there was still hair on the carpet especially around the edges. Though the location is convenient to explore the area, we noticed a handful of other hotels along the same street. Would not return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par BSPK Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.We are very sorry to bother you a lot.Regarding the dirtiness of the room, we will share your review with the cleaning staff and be more careful about cleaness of all room.Finally but again, we apologize to annoy you that much.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Bathroom was too small
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par BSPK HOTEL Shinsaibashi Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.We are sorry for bothering you.We hope to see you here
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par BSPK HOTEL Shinsaibashi Front Desk, Gestion de l’hôtel
この度はご利用ありがとうございます。またのお越しをお待ちしております。