Note fondée sur 1 381 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Agate, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Have a nice day :) Best regards Agate
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Cool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Radisson Hotel and Conference Center Oslo Airport , Gestion de l’hôtel
Dear Marie-France,Thank you for your review. We are pleased to hear that you found your stay to be cool. We strive to maintain a welcoming and enjoyable atmosphere for all our guests.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. Radisson Hotel and Conference Center Oslo Airport Team
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Agate, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that everything met your expectations during your stay at our airport hotel.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,AgateService Manager
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Agate, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that everything met your expectations during your stay at our airport hotel.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,AgateService Manager
par un voyageur
Bonne literie mais "petit dej tardif"
Publié le 21 juin 2024 sur HotelsExcellente literie.
Cependant le petit dej ouvre à 5h, je réserve cet hotel uniquement car mon vol est est à 6h30...Connaissant la proximité avec l'aéroport (5min à pied), il pourrait être judicieux d'ouvrir le petit déjeuner à 4h30 comme la plupart des hôtels d'aéroport;
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Agate, Gestion de l’hôtel
Dear Manon , Thank you for your feedback regarding your recent stay. We're glad to hear that you found our bedding excellent. However, we apologize for any inconvenience caused by the breakfast opening time. We understand the importance of early flights and the need for an earlier breakfast service, especially with our convenient proximity to the airport.Your suggestion to open breakfast at 4:30 AM aligns with the standard practice at many airport hotels, and we appreciate you bringing this to our attention. We will certainly review our breakfast service hours to better accommodate guests with early morning flights.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future.Best regards,AgateService Manager
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
A 6 min à pied des départs de l’aéroport avec trajet à l’abri de la pluie tout le long. Très pratique pour les vols très tôt le matin, pas besoin de bus/taxi. On peut laisser nos bagages dans une salle sécurisée et aller au centre ville en train (20 min ou moins) en attendant l’heure du check-in (gare ferroviaire à l’aéroport aussi). Petit plateau déjeuner mis gratuitement à la disposition des lèves tôt. Très apprécié. Je le recommande vivement dans le contexte de l’attente d’un vol.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Agate, Gestion de l’hôtel
Dear Fabienne, Thank you for your glowing recommendation and for sharing your positive experience with us! We are delighted to hear that our hotel's location, just a 6-minute walk from the airport departures, provided you with convenience and shelter from the rain during your journey. It's fantastic to know that this proximity was particularly beneficial for your very early morning flights, eliminating the need for a bus or taxi.We are pleased that our secure luggage storage option allowed you to explore the city center via train while waiting for check-in time. Additionally, we're glad you enjoyed the small breakfast tray offered to early risers at no charge. Your satisfaction means a lot to us, and we appreciate your kind words about our services.Thank you once again for recommending us for travelers needing a comfortable and convenient place to wait for their flights. Should you have any future travel plans to Oslo, we look forward to welcoming you back.Best regards,Service Manager Agate
par un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Bel hôtel pratique quand tu as un vol tôt le matin. Situé à seulement 10 minutes de marche de l’aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Radisson Hotel and Conference Center Oslo Airport , Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for sharing your experience. We are pleased to hear that you found our hotel to be conveniently located for your travel needs. Our proximity to the airport is indeed one of the features that we are proud of.We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future. Radisson Hotel and Conference Center Oslo Airport Team
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Best regards, Elise Service Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us 8 out of 10. We're thrilled to see that you had a pleasant experience during your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could meet your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.
par un voyageur
Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Sofie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur
Long et laborieux, service à revoir!
Publié le 18 mars 2024 sur Hotels1h pour faire le check in, une queue extrêmement longue. L'enregistrement en ligne ne fonctionnait pas donc obligé de faire la queue malgré les heures de vol...
Petit dej dispo qu'à partir de 5h du matin, 4h30 aurait été préférable pour les vols à 6h du matin...
Heureusement que le lit est confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear ManonThank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the dissatisfaction of your stay. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services We hope for another opportunity to exceed your expectations.Should you have any concerns during or after your stay, please reach out to any of our employees directly.Best regards,SofieRadisson Hotel and Conference Center Oslo Airport