Note fondée sur 5 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Bandung
Publié le 26 déc. 2018 sur Expedia
Clean swiming pool, spacous parking, near the beach
par un voyageur
Good if you can’t find anywhere else
Publié le 21 déc. 2018 sur HotelsDon’t book on the weekend it is too noisy and crowded
People start swimming in the pool and making noise at 5am
Breakfast is first in before it runs out and just scraps are left
Air conditioner isn’t adequate for the room size
Internet in and out
par un voyageur
Overall it’s ok 👍
Publié le 20 août 2018 sur HotelsThe breakfast isn’t good enough for me....the TVs channel not good enough.....but for the rest of it it’s a great place for resting.....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2018 par Yuni, Gestion de l’hôtel
Hi Yudha,
Thank you for choosing Uni Beach Hotel. We will take note of the feedbacks you have and hope to do better in the future.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Indonesia
Good
Publié le 20 août 2018 sur ExpediaLooks like old hotel with good facilities.
There are some spider webs in my room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2018 par Yuni, Gestion de l’hôtel
Dear Yoga,
Thank you for choosing Uni Beach Hotel. We will let the team know about this and hope that on your next visit, it will not happen again. Thank you.
par un voyageur
Publié le 19 août 2018 sur Hotels
Kebersihan kamar dan kolam renang cukup bersih, pelayanan juga ramah, tetapi ada satu hal yang membuat kami merasa tidak nyaman, kami menyewa dua kamar yang mana pada hari terakhir kami menginap, closet toilet di dua kamar yang kami tempati tersumbat sehingga kami tidak dapat menggunakan kedua toilet tsb, setelah kami melaporkan ke petugas hotel sambil menunggu petugas yang memperbaiki toilet tsb kami sekeluarga utk sementara memakai toilet umum yang ada diloby hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2018 par Yuni, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,
Terima kasih telah memilih Uni Beach Hotel. Kami sangat menyesal akan kejadian tersebut. Mohon maaf atas kejadian tersebut dan kami harap kejadian ini tidak akan terulang kembali. Terima kasih atas saran nya.