Note fondée sur 22 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 27 janv. 2020 sur Hotels
Joli hotel. Pas de restaurant, pourtant indqué. Menage minimaliste. Personel sympas . Plage pour nous tous seule.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2020 par FO, Gestion de l’hôtel
thank for your staying with us
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

A tranquil hotel in Pankor Island

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
The hotel is located in a very quiet area. It is 15 min drive from the center, and many restaurants and a night market is about 5 min drive from the hotel. My room (premier suite) was huge and was sitting on the edge of the sea. At the balcony, I could hear waves, and could see fishing boats. And every morning, many hornbills visited the hotel restaurant. The staff members were friendly and very helpful. They really tried to make me happy while I was there. There is a beach next to the hotel yet it is absolutely quiet. If someone wants to stay in a calm area, this place would be ideal.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Spacious Room on the beach

Publié le 29 juin 2020 sur Hotels
Fast check in procedure. Spacious room. Nice and clean toilet. Provide Iron & Ironboard. Have mini fridge. Breakfast is delicious. Location is strategic. Only slack that I experienced is the towel is torn and worn out.
5 sur 5
par un voyageur de japan

Publié le 13 avr. 2020 sur Expedia
everyone very kind for me.I enjoyed my holiday. I will come back again.see you next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2020 par HAWARI, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR STAYING
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2020 sur Hotels
静かな滞在ができます。 スタッフも非常に優しく どこかに行く時は車を出してくれます。バイクをかりて移動するのも良いかと思います。 朝食はスタンダードです。 多国籍メニューではないですが、困りません。 一点だけ 清掃、タオル(しみ有)、全般的にクリンネスに問題がありました。 それ以外は 静かで落ち着いた滞在ができ スタッフの方々も非常に穏やかで良いかんじでした。
4 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 8 févr. 2020 sur Hotels
Vi hade en väldigt mysig vistelse, servicen var perfekt då de oftast körde oss dit vi ville. Det var rent och frukosten var helt okej.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2020 sur Expedia
Kamers niet zo mooi als op de plaatsjes. Geen bier of wijn te krijgen in het hotel. Geen winkels in de buurt wel strandje maar geen bedjes. Wel gratis shuttle taxi naar en van het strand.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2020 par front office, Gestion de l’hôtel
thank you....hope see you soon