Note fondée sur 2 244 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Hôtel vieillissant et personnel particulièrement antipathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Patrick,Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous avez quitté nos installations avec ces sentiments, car ils ne correspondent pas du tout à nos normes de service aux clients.Nous sommes très surpris de ce que vous avez dit de notre personnel, car nous sommes toujours loués pour leur professionnalisme et leur amabilité.Soyez assuré que nous prendrons en compte votre commentaire et que nous le transmettrons aux services concernés.Nous espérons sincèrement que vous reviendrez nous rendre visite prochainement, afin de vous faire vivre une nouvelle expérience inoubliable dans notre établissement. A bientôt.Cordialement, Hotel Riu Palace Paradise IslandOnline Reputation Manager
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 déc. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2022 sur Expedia
Hôtel avec belle plage et petite piscine sans artifices. Le personnel est gentil, courtois et offre un bon service. Le Buffet offre une belle variété et est bon. Resto à la carte; service en accéléré. Hôtel idéal pour jeunes. Si vous recherchez la tranquillité, cet hôtel est à éviter car ambiance de fête et bruyant. Lit confortable mais oreiller pour enfant.
4 sur 5
par un voyageur de CARMEL

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 déc. 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2024
The room floor was dirty. The glasses in the bar area were dirty. The room had a musty smell. It was extremely noisy - the music was so loud you could not communicate with bar staff. The food was mediocre. Not worth an "all inclusive" price, especially when tipping is strongly encouraged. You won't get service otherwise. You'll be ignored.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2024 par Hotel Riu Palace Paradise Island, Gestion de l’hôtel
Dear Dustin Marie,We are very grateful to you for staying with us.Nonetheless, we regret to learn you found nothing to your liking as our goal is to make your stay memorable. We will address your concerns with the appropriate members of our team for improvement and we hope to host you again in the future for a more positive experience.Best Regards,Hotel Riu Palace Paradise IslandOnline Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2024
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
We have been to this property several times. It continues to deteriorate. Air conditioning not working on entire floors, service is poor. Check in time is 4pm and we did not get a room till 7pm (and we registered the day before arrival). They never delivered our luggage to the room. My husband had to get it himself after 3 hours. Elevators were out of service for two days. I can go on and on. We will not return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Stephen,Thank you for staying once again at our hotel and for sharing your concernsOur goal is to provide comfort to all our guests, so we are very sorry to learn that you did not enjoy your stay at our property. At RIU, we are constantly working on the renovation and maintenance of our hotel portfolio ranging from Europe via Africa and Asia to America and have set ourselves the goal of bringing all hotels up to date, which is achieved step by step; and surely your observations will be shared with the relevant department in line with the main goal to achieve the highest levels of satisfaction.It is our hope that you will consider staying with us again as we would like to have an opportunity to improve your experience on your next stay.Very Respectfully,Hotel Riu Palace Paradise IslandOnline Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024
Its a lot smaller than I expected but that also made it more personal. If that makes sense. You quickly become familiar with the staff and other guests. Its a little outdated but it was clean. Overall, my husband and I enjoyed our stay.