Note fondée sur 927 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Saint Georges
Publié le 5 avr. 2023 sur Expedia
Accueil froid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
Hotel refait à neuf. Chambre spacieuse, propre et bien équipée. Dommage qu'ils acceptent les animaux domestiques avec le risque de se faire piquer par les puces de lit. Bon rapport qualité/prix.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Debbie, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Your M6 Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words and positive rating! Your feedback motivates us to maintain our high standards and continue serving our guests with excellence. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Your M6 Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words and positive rating! Your feedback motivates us to maintain our high standards and continue serving our guests with excellence. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Roger,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Roger,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Roger,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
The bed cover had a 2 inch burn hole in it. There was long black hair in the bathroom and in the bed and the TV didnt work but on 2 channels. When the toilet flushed the tank was full of dirty corrosive water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mike,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Dungeon room
Publié le 20 août 2024 sur HotelsThis room was like a dungeon. No light whatsoever. The ac didn’t cool the room and there was no shampoo provided. I mean the minimum basics was all we expected and this place failed. We paid 200 for this crap room and we’re very disappointed. Doesn’t look anything like the pictures posted. And the parking lot is a huge pain if you have a truck. It’s designed for small cars.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Raedin, We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations. We would greatly appreciate the opportunity to further discuss your experience. Please reach out to us at your earliest convenience. Your feedback will aid us in regaining your trust and in welcoming you back for a more enjoyable stay. Once again, we extend our sincerest apologies for any inconvenience caused. Kaur J. #team6