Note fondée sur 14 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Sainte-Marie
Publié le 26 nov. 2018 sur Expedia
hôtel non conforme aux photos. Très déçu, Beaucoup de bruit même dans les chambres. Petit déjeuner médiocre. Le personnel (la fille à la réception très gentille) par contre le patron pas sympa du tout surtout avec son personnel. Il voulait nous faire payer plus que indiqué sur Expédia. Je ne recommande pas tu tout cet hébergement qui pour moi est plus une pension de famille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2018 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
All our rooms are as per the photos sent to Expedia. Since we have 4 types of rooms, maybe the client is mixing issues. she may have looked at a particular room and booked another one.
Since the client did not give her full name and room number, i can not counter verify on the her statement.
We only made client pay extra if they are requesting things that was not in the offer. For example, Some clients say they have kids but when they come to hotel we see that they are grown kids and a double bed might not be suitable and hence we propose to an alternative room against payment.
Regarding noises in rooms, it's the first time we are getting this kind of remarks.
However, we do not abide with this client comments.
It would be highly appreciated if the full name and period of stay could be indicated so that a full fledged investigation could be carried out.
par un voyageur de Le Drennec
Studiotel propre et sans prétentions.
Publié le 30 avr. 2018 sur Expedia
Pour : Situé au milieu de Maurice, prix mini, à 15 minutes de Port Louis.
Contre : Immeuble sans ascenseur, sans climatisation (ventilateurs) le point critique reste l'eau chaude solaire. Période de pluie = eau froide.
Emplacement : Quartier populaire, non loin du centre ville
Ce n'est pas un hôtel, au sens premier, il n'y a que des studios à louer, dans un cadre calme et avec du personnel attentionné. Ne cherchez pas le confort d'un palace, et vous ne serez pas déçu. Personnel attentionné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2018 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive and negative remarks.
Our hotel is a budget hotel and it is indicated in the description of the Expedia page. Also we stated that the rooms are without air-con.
Our price proposed is very low compared to 3-5 star hotels. You cannot expect the comfort of a palace at a budget hotel.
par un voyageur
The WORST customer service experience ever!!
Publié le 6 mars 2020 sur Hotels1st night no hot water. Geyser didn’t work. Aircons don’t work. Cockroaches in room. No soaps, shampoo, etc. They don’t accept cards and only told me this when I wanted to settle my bill the night prior to check out. The owner insisted on me walking almost 2km to go withdraw cash at 9pm. Which was a major inconvenience. I will never stay there again. NEVER!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2020 par Pat, Gestion de l’hôtel
Really sorry for your experience Mr. Abdur Rahman
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2020 sur Expedia
The only setback is failure of management to ensure rooms are cleaned up everyday. Otherwise stay was pleasant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2020 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2019 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. I hope You had a nice stay. Hope to see you again.
par un voyageur de Seychelles
Publié le 18 oct. 2019 sur Expedia
it was descent place, it was close to the main road with easy access.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2019 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind words.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Thanks for your trust, will try to improve.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2019 sur Expedia
The location is perfect! Nice property and nice rooms. Liked the balcony.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2019 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,
Thank you very much.
par un voyageur
Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par Cindy, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,
Thank you for your feedback, hope that next will be able to do much better.