Note fondée sur 73 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2022 sur Expedia
Pullman has NO ties to Expedia and there for my reservation was not filled..When I called Pullman Hotel to get my key he said he is NOT with Expedia in any way so I could not get a room for there were no room available, had to go to another town to get a Hotel room...I am demanding a REFUND from you Expedia back to my credit card..$85.37
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2021 sur Expedia
WE WERE SENT TO ANOTHER MOTEL IT WAS VERY NICE THANK YOU
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2021 sur Expedia
Most of the units were individual units. Office and front step area could use some sprucing up. The beds were comfortable. There were no klenex available in the room nor cups with the coffee maker. For the times, the cost was just under $100.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2021 sur Expedia
Dirty sheets and refregerator.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2021 sur Expedia
I thought the room was very dirty and way too expensive for the amenities.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2020 sur Expedia