Note fondée sur 969 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2023 sur Expedia
Moyen, manque de l’éclairage à l’entrée. Passer deux fois en avant sans voir l’hôtel .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2023 par Abby, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, we appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 août 2022 sur Expedia
Très bien pour un arrêt
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2022 sur Expedia
Bien
par un voyageur
Publié le 26 mai 2022 sur Expedia
par un voyageur de REHOBOTH
Publié le 30 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, thank you for taking the time to leave feedback!
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2024
Very nice place to stay. Very convenient leaving my vehicle there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, thank you very much for taking the time to leave feedback. We appreciate your business and comments. Thank you!
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
The walls need to be painted or cleaned .Stains or mold on the walls .Hotel carpet needs to be vacuumed .Room still had someone hair left on the table where the phone sits .The early morning clerk drove me to the airport did not help put bags in the van or out .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. I sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay, as well as the lack of assistance with your bags. We are addressing these concerns and will ensure our team is more attentive. Your insights are crucial as we work to enhance our services.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
The area smelt like wet dog…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, what area are you referring to?
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, thank you for taking the time to rate our property.