Note fondée sur 24 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Average stay overall
Publié le 17 sept. 2016 sur HotelsRoom was fine except for the bathroom which wasn't very clean. Breakfast was a huge disappointment.
par Abdullah
نظافة الغرفة سيئة جدا و وجود حشرة في الغرفة
Publié le 19 août 2016 sur Hotels١-أنا حجزت غرفة بجناح و كان مكتوب يتوفر مطبخ صغير و لكن رأيت العكس .
٢- نظافة الغرفة و دورة المياه سيئة جدا لدرجة إن الغرفة وجدت فيه حشرة .
٣- كان وجدي في المنطقة فقط للنوم و بعدها أكملت رحلتي.
٤- السعر غالي مقارنة مع شقق وفنادق سكنت فيها و لكن حجزتها لأن كان تقييمها جيد.
par MOHAMMED
Publié le 12 août 2016 sur Hotels
par un voyageur
The slums have better toilet facilities
Publié le 5 août 2016 sur Expedia
Pour : Nothing
Contre : Send the tourism regulator to investigate this place.
Cold tap water doesn't run.
You are asked to turn off the boiler and run the hot water until hot water finishes then you get normal water.
Using the hot water alone will scald your hands.
Staff apologized and said all of the hotel is like this. Manager next morning tried to explain to me how this is normal: shouldn't make a fuss.
par Abdulhamid
Publié le 1 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdulhamid,
Thank you for being our valued customers. We are grateful for the pleasure of serving you and meeting your needs.
par Mansour
١٠/٥
Publié le 6 juin 2016 sur Hotelsليس فندق هذه شقق مفروشة والصور الموجودة ليست صحيحة كلها مفبركة ومبالغ فيها
par Motaz
Publié le 2 juin 2016 sur Hotels
رائعه جدا ولكن عدم الرضي عن تنظيف الغرفه فكان سئ جدا
par Badr
Publié le 25 mai 2016 sur Hotels
رائع جداً
par Badr
Publié le 24 mai 2016 sur Hotels
فندق رائع جداً بكل شي
نظافته وخدماته وموقعه
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Badr,
Thank you for being our valued customers. We are grateful for the pleasure of serving you and meeting your needs.
par Abdulrahman de Saudi Arabia
Publié le 1 mai 2016 sur Hotels
Nice quiet furnished unit and reasonable price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdulrahman,
Thank you for being our valued customers. We are grateful for the pleasure of serving you and meeting your needs.