Note fondée sur 433 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2022 sur Hotels
Magnifique hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2022 par Michał Podgórski - Guest Experience Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Steve,I woudl like to thank you from the bottom of my heart for your really kind rating. I'm glad that your stay was pleasant and at the same time I hope you'll visit us again,See you and warm greetings from snowy Rzeszów :)
4 sur 5
par un voyageur

Avis Yassir

Publié le 7 déc. 2021 sur Hotels
Excellent séjour. Les locaux sont très propre. Hôtel bien agencé
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel de choix

Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
Je visite Rzeszow à plusieurs reprise par année et à chaque fois je choisis celui-ci. Pour ça proximité du centre le service et les deux restaurants.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2019 sur Hotels
Very nice hotel but my room got the windows just in front of the main square: very noisy, you can hear the music of each single club outisde, and the curtains are smaller than the windows... otherwise everything else was good
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 30 janv. 2018 sur Hotels
Globalement presque parfait. Seul le temps de Check Out un peu long (1 seule personne à l'accueil lors des fortes périodes d'affluences)
5 sur 5
par PHILIPPE

Emplacement idéal

Publié le 17 mars 2017 sur Hotels
Emplacement idéal Hôtel propre et agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2017
Dear Sir, Thank you very much for having chosen Bristol Tradition& Luxury Hotel and for taking your time and writing us a review. We are happy that you are pleased with your stay with us and hope to host you again during your next stay in Rzeszów . Kind regards, Elżbieta Mazur Deputy Front Office Manager
5 sur 5
par Bruno

Très belle adresse dans le centre de Rzeszow

Publié le 12 mars 2017 sur Hotels
Un très bon séjour, excellent rapport qualité-prix, service excellent, très bien situé, les chambre confortables et spacieuses Un tout petit bémol : un seul ascenseur, un peu lent...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2017
Dear Sir, Thank you very much for having chosen Bristol Tradition& Luxury Hotel and for taking your time and writing us a review. We are happy that you are pleased with your stay with us and hope to host you again during your next stay in Rzeszów . Kind regards, Elżbieta Mazur Deputy Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Michał Podgórski - Guest Relations Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Anna,Thank you for such a kind rating. I'm very pleased to hear that your stay was a pleasant one and of course I hope that you will visit us again in the near future. See you!Best regards from Rzeszow.Michał PodgórskiGuest Relations Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Eravamo in tre. La mia stanza non aveva alcuna finestra apribile ed era orientata verso uno spazio interno dell’albergo (quindi senza vista). Le stanze avrebbero bisogno di un rimodernamento. Colazione con una buona scelta di prodotti vari. Posizione eccellente dell’albergo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Michał Podgórski - Guest Relations Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Birgit,Thank you for sharing your feedback. We are glad that you appreciated our location and the variety of breakfast. At the same time, we apologise for the inconvenience of your room and the lack of opening windows. We will certainly pass on your comments regarding the need for modernisation to the relevant department.We hope you enjoyed your stay despite these issues and invite you back so that we can provide you with the best experience and a 100% satisfactory stay. See you! Best regards from Rzeszów.Michał PodgórskiGuest Relations Specialist