Note fondée sur 64 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2019 sur Expedia
Endroit très propre et très calme. Cabane très mignonne et lit très confortable .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2019 par Ruben , Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Super bengalow

Publié le 4 juill. 2017 sur Expedia
Les sanitaires ne sont pas dans le bengalow mais ils ne sont pas loin et ils sont propres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2017 par Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to host you again in the future!
2 sur 5
par Luc de Marseille

A eviter

Publié le 4 août 2016 sur Hotels
On avait réservé pour deux nuits une cabine et surprise il a fallu acheter des draps en ville le matelas était dur comme si l'on dormait parterre et pas de wifi quant au quartier île camping est au bord le l'autoroute. Seul + on est parti un jour avant et in nous a remboursé
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2019 par Pony Express RV Resort, Gestion de l’hôtel
We hope you enjoyed your stay! :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2019 sur Expedia
Das Personal ist wahnsinnig nett und hilfsbereit. Mein Gepäck kam nicht an. Sie haben mich dem notwendigsten versorgt und die Telefonate mit der Fluggesellschaft übernommen. Die Blockhütte war ok, man könnte sie jedoch etwas netter gestalten. Die Waschräume waren sehr sauber. Lage gut, 10 Minuten vom Flughafen entfernt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2019 par Ruben , Gestion de l’hôtel
I'm glad you enjoyed it here
5 sur 5
par un voyageur

Happy camper

Publié le 13 sept. 2019 sur Hotels
The grounds, bath house and cabins are super clean. Linens are provided. Its very nice and staff friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2019 par Pony Express RV Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback from your experience. We are glad to hear that you enjoyed our resort and staff. 8-)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2019 sur Expedia
The property itself is very well kept and the cabin I stayed in was a perfect fit. However, while I was still on the way from Las Vegas I received a receipt and apparently I made some purchases from the store inside. Have not been able to get ahold of the front desk for that and also to request a late checkout due to car problems. If you’re willing to take a chance with your money it’s a great stay but I’d rather stay somewhere more secure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Ruben , Gestion de l’hôtel
We are so sorry anything like this happened. Please believe that nothing like this is done purposely. What transpired was; when the clerk went to ring out the guest that came in to buy the 2 ice creams, it seems they have a similar last name to yours. They inadvertently rung it up on their account, but immediately corrected it. Next what happens is, the minute it rings up, it sends you an email receipt. This is done to prevent any incorrect charges to your account, and as you can see, it worked, you were notified. Again our sincerest apologies for this error, Ruben
4 sur 5
par un voyageur

wonderful park

Publié le 18 juill. 2019 sur Hotels
This is a very clean organized operation .Sadly though staying in one of there cabins is not for me. I have to use the bathroom at night. So not having a restroom in the cabin made it very uncomfortable for me . Absolutly not a thing against the management or the resort it was terriffic. .Very clean and well staffed and they go out of there way to help was there to take a person to the airport at 6:30 am
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2019 par Ruben , Gestion de l’hôtel
I'm sorry that the accommodations were insufficient to your needs. But thank you for the kinds words of the team and resort. We try our best to please. Hopefully next time you let us know and we can see how to best suit your needs.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2019 sur Hotels
This place is great we had the luxury cabin and it fit all 6 of us comfortably.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Ruben, Gestion de l’hôtel
We're so glad we could accommodate. Thank you for staying with us. Hope to see you again
5 sur 5
par un voyageur de Regina, Saskatchewan

Publié le 15 juill. 2019 sur Expedia
The property was easily accessible and a great location overall. Staff was friendly and quick to answer any questions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Ruben , Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words, I will share them with the team. Looking forward to seeing you again