Note fondée sur 882 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 16 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2021 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us.
par un voyageur
Tres bien
Publié le 23 sept. 2019 sur HotelsChambre propre, spacieuse, personnel agreable, on entend un peu les voituresmais rien de bien méchant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2019 par Michael, Gestion de l’hôtel
It is great to know that you loved your stay at the Residence Inn!
par un voyageur
Publié le 27 août 2018 sur Hotels
par un voyageur de Quebec
Publié le 2 mai 2018 sur Expedia
Broyeur ne fonctionnait pas et l’évier à peine. Le reste : parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2018 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de revoir notre hôtel! Nous allons prendre note de votre commentaire et l'aborder.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de S
Excellent hotel
Publié le 23 mai 2017 sur ExpediaCet hôtel est exceptionnel pour les raisons suivantes:
Personnel incroyablement gentil, aimable, prévenant (femmes de ménages, accueil, personnel du petit déjeuner, manager...) ont toujours répondu à nos attentes et avec Le sourire.
Propreté immaculée dans tout l'établissement
Très grandes chambres.
3 ou 4 soirs par semaine l'hôtel propose un repas du style (hamburgers avec salade et boissons fraîches, saucisses, wings de poulet rôties ou un apéritif...) inclus dans le prix de la chambre. Le petit déjeuner est également inclus.
Le parking est gratuit.
Hôtel très pratique pour les familles qui veulent visiter Legoland, le zoo de San Diego et toutes les choses à voir à à proximité de San Diego.
Je recommande vivement cet hôtel!
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Bryan Thornhill, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Greetings Christie, Thank you so much for staying with us and for taking the time to share this positive feedback. It makes us all feel wonderful when we know that we had a positive impact on our guests. Your feedback will be posted for all staff to see what a great job they did. We truly appreciate you and hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Bryan Thornhill, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Greetings Erika,Thank you so much for giving us the opportunity to host you here in San Marcos and for taking the time to share this feedback. I apologize that your stay was below the standards you expect and deserve as a guest at a Residence Inn by Marriott. We sincerely appreciate guests like yourself who choose to give us the opportunity to reflect upon and improve our service and product, and we hope that we can earn an opportunity to accommodate you again in the future and provide you with the high quality stay you deserve.
par un voyageur
Cleanliness
Publié le 20 juin 2024 sur HotelsMy trip was ok. The main thing that i didn't care for was the cleanliness. The dishes were still dirty with food on them. The stove had a hole in it. The counters were dirty. The sofa had stains on it.The kitchen didn't have hardly any appliances and cookware. I definitely don't think this would be my first choice of properties to stay at. I definitely like the Carlsbad location better. Much cleaner, rooms more updated , great staff, more kitchen appliances and great customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Bryan Thornhill, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Greetings Tamica,Thank you so much for giving us the opportunity to host you here in San Marcos and for taking the time to share this feedback. I apologize that your stay was below the standards you expect and deserve as a guest at a Residence Inn by Marriott. We sincerely appreciate guests like yourself who choose to give us the opportunity to reflect upon and improve our service and product, and we hope that we can earn an opportunity to accommodate you again in the future and provide you with the high quality stay you deserve.
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Kids loved the pool and breakfast choices
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Bryan Thornhill, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Greetings Finley, Thank you so much for staying with us and for taking the time to share this positive feedback. It makes us all feel wonderful when we know that we had a positive impact on our guests. Your feedback will be posted for all staff to see what a great job they did. We truly appreciate you and hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
First room smelled like cigarettes. Roach in kitchen, noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Bryan Thornhill, Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Greetings Tammy,Thank you so much for giving us the opportunity to host you here in San Marcos and for taking the time to share this feedback. I apologize that your stay was below the standards you expect and deserve as a guest at a Residence Inn by Marriott. We sincerely appreciate guests like yourself who choose to give us the opportunity to reflect upon and improve our service and product, and we hope that we can earn an opportunity to accommodate you again in the future and provide you with the high quality stay you deserve.