Note fondée sur 945 évaluations de clients

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2,7 sur 5
63 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Oufff pas achoisir

Publié le 19 août 2018 sur Hotels
Chambre manque de rénovations, douches laisse a désiré, odeurs pas tres bonne, serviettes sententla cigarette; bcp d’odeur de cigarette, animaux, humidité
2 sur 5
par un voyageur de Saratoga

Publié le 5 août 2024
They changed owners and cancelled our reservation. We had to make a new one at a higher price.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
They told me that there were no reservations through Expedia and everyone was a walkin, not sure that I even got the same price ! Also the place was a little run down…
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
It was ok only
3 sur 5
par un voyageur de Ukiah

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
This was the most bare bones motel I have ever had. Wooden floor with not even a tiny throw rug by the bed one sheet one blanket. No extra blanket available. No little coffee pot, no hot water pot. No shampoo, no hair dryer, the tv had 6 channels The clerk in the office was courteous. Coffee was offered in the office in the morning. No food. The room was clean though and ok just for one night. School bus drove around the property in the morning
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6