Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Proche de l'aéroport est le principal atout C'est la deuxième fois que je viens ça convient pour une nuit de transit et le petit déjeuner est assez complet .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Afiq, Gestion de l’hôtel
Dear Rakee, Thank you for your review and feedback. We are pleased that you had an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Parfait pour un transit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Afiq, Gestion de l’hôtel
Dear Kadija , We are delighted you have chosen Tune KLIA2 as your preferred choice of accommodation. Thank you for your positive feedback and looking forward to extend our hospitality to you again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Je vous déconseille cet hôtel

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Hôtel catastrophique, j’ai demandé un remboursement j’ai rien reçu j’ai pris 24 nuits sur 24 nuits j’ai dormi trois nuits, la salle de bain fonctionne une fois sur deux plein de cafards, le bruit je vous en parle même pas impossible de dormir. Bref je déconseille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Afiq, Gestion de l’hôtel
Dear Mohamed , Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Carol, Gestion de l’hôtel
Dear Eric , Thank you for leaving us a rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Carolene Bosco – General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Afiq, Gestion de l’hôtel
Dear Virginie, Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Je recommande

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Super hôtel, propre, près de l'aéroport (10min a pied), service nickel. Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Afiq, Gestion de l’hôtel
Dear Amrane, Thank you for your review and feedback. We are pleased that you had an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2023 sur Hotels
Hôtel avec beaucoup de mouvements mais super calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par Afiq, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-luc, Thank you very much for taking the time to drop us a review about your recent stay with us. We are delighted to see that our services made such a positive impression and delivered an incredible experience during your stay. We look forward to welcoming you back for more memorable moments. Thank you for recommending us . Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Afiq, Gestion de l’hôtel
Dear Hamid, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2023 sur Expedia
Nous avions un problème avec le climatisation qui a coulé la nuit du plafond. Problème de chasse d'eau
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Afiq, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2023 par Carolene, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Marc , Thank you for leaving us a rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Carolene Bosco – General Manager