Note fondée sur 241 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Hotel mal entretenu

Publié le 7 oct. 2016 sur Hotels
Présente bien sur la photos, mais aurait besoin d'une cure de rajeunissement
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2020 sur Hotels
quite good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2020 par Klana Resort Management , Gestion de l’hôtel
Greetings from Klana Resort Seremban! We are overwhelmed with happiness to receive this review and you just made our Monday happier! We appreciate your time to drop this feedback and we will strive our very best in offering you the best getaway experience in town. Hope you had a wonderful time with us and ‘till the next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
The room so spacious
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par Klana Resort Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel! We appreciate your valuable feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2020 sur Hotels
New refurbished room. Spacious, cosy and nice view. The light in the room was a bit dim Breakfast is ok with western and Malaysian cuisine. Overall staying there is comfortable. Live band at night. Also u can try their ATV too. Its near the park as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par Klana Resort Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel! We appreciate your valuable feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par Klana Resort Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel! We appreciate your valuable feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2019 sur Expedia
Food no taste.....................................
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2019 par Klana Resort Management, Gestion de l’hôtel
Dear guest, sorry for the inconvenience caused. We will look into this further, thank you for your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2019 sur Expedia
We cannot understand why the gym and the spa is not operating on a Saturday. Breakfast selection is not good compared to Royale Chulan where our other friends were staying and the rates there were lower. The room carpets are dirty and there were no bedroom slippers. We were given a room not as per booking although they changed it for us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par Klana Resort Management , Gestion de l’hôtel
Hi Ms Felicia. Thank you for staying with us and thank you for your comments. May we know which room you were staying and also the date for further improvement?
4 sur 5
par un voyageur

Perlu dipertingkatkan lagi agar menjadi lebih baik

Publié le 14 sept. 2019 sur Hotels
Pro: 1. Bilik baru refurbish 2. Persekitaran hotel yg bersih dan tenang 3. Pool yg sesuai utk family yg ada anak2 kecil Cons: 1. Bilik perlu dibersihkan habuk (keadaaan bilik bersih tapi kadar habuk yg berterbangan agak tinggi)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Klana Resort Management , Gestion de l’hôtel
Hi sir, Thank you for your comments. May we know what is the number of room you stay before?
3 sur 5
par un voyageur

Disappointing breakfast

Publié le 22 août 2019 sur Hotels
Breakfast was lousy. Food not fresh especially rendang chicken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2019 par Klana Resort Management , Gestion de l’hôtel
Dear guest, sorry for the inconvenience caused. We will look into this further, thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2019 par Klana Resort Management , Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for your stay at Klana Resort Seremban we hope to see you again soon!