Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2017 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024
Bad bad. they not clean. Staff is rude. Please stay away
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Highly recommended!!!

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Excellent !!!
3 sur 5
par un voyageur

Just ok….

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Our stay was ok despite seeing a couple of bugs in the bathroom shower, the refrigerator not being cool, and the worker at the desk being nonchalant when I asked him how to turn the dial down to make the refrigerator cooler and where the dial was. It was like he didn’t care. We sprayed the room and made it work for the night. Glad the beds were at least comfortable. We check out at 6:30 am!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
No manager at 1am. Only a young foreign man with no ID at front desk; he said he just arrived in the country a few days ago and still waiting on his i.d. Suspicious . In phone w "manager " tried to photocopy my debit card. I didn't allow. Elevator was nasty. Halls smelled bad. Keys didn't work. The guys didn't do it right. We asked for refund. Booked on Expedia. They said we had to call Expedia. Seemed like a scam. Very sketchy place. Went to another two hotel that both said the la Quinta is bad here. And one hotel manager even said "shady people hang out there. Drugs. And trafficking!" Stay away from this la Quinta . Very different and nasty compared to other ones we stayed in. We didn't feel safe. It had a creepy vibe
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Poor quality breakfast/coffee. Needs quality updates in indoor surroundings. Air conditioner in son's room did not work ..manager changed his room to his satisfaction.
3 sur 5
par un voyageur de Griffin

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels