Note fondée sur 17 évaluations de clients

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4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The resort is located in an astonishing island, with plenty of natural wonders to discover. The hotel has a unique style, and it offers all the comforts and amenities to have a wonderful time. In particular we loved the food, and the quality of the service. Definitely recommended.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
It was the perfect place to relax after several weeks sightseeing Japan. The places was really beatufull and well maintained. Villas and team hospitality was impressive. One of the best experiences I ever had.
4 sur 5
par un voyageur de Washington

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Unpleasant stay. 3 stars at best.

Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
Our stay at Hoshinoya fell short of expectations. Uncomfortable beds, stuffy rooms, and inadequate lighting marred the experience. Mediocre food and unresponsive massage therapy added to the disappointment. The hotel grounds were confusingly laid out, and the lack of beach loungers and presence of washed-up plastic bottles detracted from the beach experience. The insistence on proceeding with a kayaking tour during torrential rain, coupled with unjust charges upon checkout, further soured the stay. Communication issues with staff exacerbated the situation. Overall. Hoshinoya failed to deliver on its promise of 5-star luxury and we would in no way return. We felt ripped off and would rate this at a 3 star best in comparison to other 5 star resorts.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2019 sur Expedia
The only reason I went to visit Ishigaki island. Although my flight was cancelled due to typhoon, the staffs as well as the customer service of Expedia did everything they could to ensure I don’t miss a bit. I feel greatly valued and I do appreciate it very much!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juin 2019 sur Wotif
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2019 sur Hotels