Note fondée sur 631 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Les couloirs ne sont pas propres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Terezinha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. The walkway at wintertime is hard to keep clean all the time...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Terezinha., Gestion de l’hôtel
Thank you. I hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia
J'ai vraiment aimé cet endroit, c'est propre et le déjeuner compris est très bien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2022 par Courtney, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we hope to see you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2018 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2018 par pete, Gestion de l’hôtel
Thank you, merci beaucoup
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel / bons services

Publié le 26 août 2015 sur Hotels
arrivée le soir / bon accueil / chambre spacieuse et bien agencée
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Terezinha, Gestion de l’hôtel
Your response is truly appreciated. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Hotel is adjacent to a highway and without a noise machine there was much noise from the highway. Outside lighting was very bright and shining right into the room even with the blackout curtains pulled.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2024 par Terezinha., Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We are between busy highways and street. The bright lights are for safety requested by Marriott.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The staff was nice, the room had stink bugs and the property is kind of rundown looking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Terezinha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. The hotel started the renovation but, it is a long process and takes time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Room had moldy odor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Terezinha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. The hotel is working with mold issue.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Room 222 is exhausted. Carpet was torn and stepped on carpet tacks with stocking feet. Tub mold, dirty and peeling wall paper, bed was NOT what im used to for the Marriott brand. It was broken down and lumpy.. housekeeping did a good job getting it clean but they can only do so much. The tub will not come clean!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2024 par Terezinha., Gestion de l’hôtel
We are very sorry for the bad experience you had during your stay.