Note fondée sur 425 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bel hôtel

Publié le 30 mai 2019 sur Hotels
Très bel hôtel et personnel très serviable. Le seul reproche est qu’au Check-in, aucun plan des environs de l’hôtel nous a été transmis. Bien entendu, toute demande est traitée par le personnel du club lounge. Nous avons passé 6 nuits très agréables et l’accès au club lounge est vraiment un plus non négligeable
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Staff was really nice and welcoming and very helpful place is very beautiful and amazing view and everything is close by
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Keio Plaza Hotel Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear Elmer Alexander,Thank you for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear you enjoyed our warm hospitality at Keio Plaza Hotel Tokyo! We appreciate you recognizing our staff as we strive to provide the best service possible to our guest. It was our pleasure having you and we look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Estuvimos alojados en una habitación de 4 personas con 2 camas de matrimonio de 150. Teníamos unas vistas excelentes al edificio del gobierno y sus proyecciones. Disfrutamos ooco de la piscina porque llovió. Tiene varias estaciones de metro cerca, muy bien comunicado.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Keio Plaza Hotel Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear Enrique,Thank you for taking the time to share your positive feedback. It's wonderful to hear you enjoyed your stay with us at Keio Plaza Hotel Tokyo! We look forward to serving you again soon on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Premier floor is excellent

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
After reading all the reviews, stayed at the premier floor which gives access to the premier lounge. Lounge had great breakfast, made to order eggs, variety of breakfast items. Rooms and service was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Keio Plaza Hotel Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for taking the time to share your positive feedback. It's great to hear you enjoyed your stay with us at Keio Plaza Hotel Tokyo! We look forward to serving you again soon on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Wonderful service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Keio Plaza Hotel Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear Jeffrey,Thank you for taking the time to share your positive feedback. It's fantastic to hear that you appreciated the service from our team members at Keio Plaza Hotel Tokyo! We look forward to warmly welcoming you back to provide an even more memorable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Excellent Hotel in a good location for the subway. The staff service was brilliant as was the Executive Lounge and the quality of the food. Gym and Pool were of a high standard. I will definitely stay here again when I go back to Tokyo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Keio Plaza Hotel Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear Paul,Thank you for taking the time to share your positive feedback. It's wonderful to hear you enjoyed your stay with us at Keio Plaza Hotel Tokyo! We continuously strive to offer our guests an exceptional stay, and your comments affirm our efforts. We’re looking forward to having you with us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
We booked the Premiere Grand rooms and it was well worth the price for hospitality services and amenities. All of the staff at the Premier Club were kind and gracious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Keio Plaza Hotel Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear Karen,Thank you for taking the time to share your positive feedback. It's wonderful to hear you enjoyed the Premiere Grand rooms and appreciated the service at Keio Plaza Hotel Tokyo! We continuously strive to offer our guests an exceptional stay, and your comments affirm our efforts. We’re looking forward to having you with us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Good but need improvement

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
A good stay and the hotel services are good except for the insufficient washing machines and poor wifi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Keio Plaza Hotel Tokyo, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It's great to hear you enjoyed your stay with us at Keio Plaza Hotel Tokyo! That said, we have also taken note of your additional comments and we regret not meeting all of your expectations. We will share your feedback appropriately as we strive to improve our guest's experience. We look forward to seeing you again soon.