Note fondée sur 41 évaluations de clients

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4,8 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Cher M. Philippe,Tout d’abord, je vous remercie d’avoir choisi Mas de Torrent pour quelques jours de repos. Nous sommes heureux de voir que nous avons répondu à vos attentes et nous espérons vous revoir bientôt dans, cette maison. Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués,Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2022 par Guests Experience Team, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. Daniel. Lo primero de todo, quiero agradecerle que haya escogido Mas de Torrent para disfrutar de unos días de descanso. Ruego disculpe el retraso en responder, pero hemos tenido un pequeño problema informático a la hora poder acceder a los comentarios de nuestros huéspedes. Nos alegra ver que hemos cumplido con sus expectativas. Esperamos volver a verle pronto en esta su casa. Atentamente, Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2018 sur Hotels
Calme, confort,repas..Tout est parfait. Et l ensemble spa / piscine est exceptionnel !
5 sur 5
par Turpin de Bordeaux

Publié le 24 août 2014 sur Hotels
A perfect hotel in all ways.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2012 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
We gave them a chance, and came back again. Still, they need better management and training of the staffs. The concierge are just not friendly. Non of them were friendly and make you feel welcoming to the hotel. It's the attitudes make us feel, they are doing me a favor to check us in. Thanks, but no thanks. They are probably under paid, thats why non of them are smiling and friendly. And the restaurant is not listed in Michelin guide, but they put a 2 stars. Ok maybe your chef is 2 stars in Madrid, that doesn't make your restaurant a 2 stars. Food and menu was terrible. If the 2 stars chef opened a burger chain, that became a 2 stars? I dont think so. The restaurant at the hotel is definitely not 2 stars. Our room, there was hair everywhere on the toilet floor, pretty disgusting. The shower door can't close properly and flood the bathroom. The hotel facilities are great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sir or Madam,First of all, I would like to thank you for choosing Mas de Torrent to enjoy a few days of rest. I am sorry that we did not meet your expectations 100%. We are very grateful for your comments which are of great constructive value for the whole team that strives daily to make Mas de Torrent a unique place. We hope to see you again soon in this house.Yours sincerely,Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
This place is unbelievable. Fantastic staff. Great food, outstanding wine list. This place is heaven !!! Love it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,First of all, I would like to thank you for choosing Mas de Torrent to enjoy a few days of rest. We are glad to see that we have met your expectations. The whole team works to make Mas de Torrent a unique place. We hope to see you again soon in this, your home.Yours sincerely,Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
Bien situado. Instalaciones muy cuidadas