Note fondée sur 730 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par Gladys de Yvelines
Un très bon hôtel
Publié le 31 mai 2013 sur HotelsNous avons passé un très bon séjour au Hampton, tous les services proposés sont disponibles dans l'hotel et de bonne qualité. Le seul petit bémol a été que le micro-onde dans notre chambre à 3 jours de notre départ est tombé en panne et il n'a pas été remplacé. Malgré nos demandes...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2013 par Brittany, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir répondu sur Expedia! Nous appareciate votre récent séjour au Hampton Inn avec nous, et nous envoyons des excuses ous sur la question des micro-ondes. Nous espérons que lorsque vous visitez notre site à nouveau, vous venez nous voir! Merci encore une fois pour les évaluations et des mots aimables.
par un voyageur de Woodinville
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Bath towels were super small and very rough. Mattress pad was stained, TV too small. Not the end of the world but when you travel across half of the country to stay, the luxuries you get at a Hampton near home should be the same you expect at any Hampton.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
We loved our stay! The room and staff were great.
par un voyageur de Bartlesville
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
It was a normal Hampton Inn.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Tulsa
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Although the room was clean and sheets clean, the bathroom was not clean. There was a used contact lens case on the bathroom floor and hair in the shower and sink. There were other bits of trash in the bathroom as well.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Upon arriving at the hotel after a lengthy flight, I was informed that due to being late for check-in, my reservation had been canceled. The hotel staff mentioned that I would be charged the full price for my stay even though I had not yet checked in, and that I would need to make a completely new booking. This situation was unprecedented for me as a frequent traveler who has stayed at various accommodations. I believe that if I have paid for my stay and am only slightly late for check-in, my reservation should still be honored. Furthermore, after rebooking and paying again, I encountered issues with the room such as malfunctioning lights and a strong damp odor. Consequently, I decided to leave prematurely with a day still left on my reservation.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
The room wasn’t in the best condition. Toilet seat was stained orange, the ceiling was bubbled from what looks like water damage. Carpet was torn in a few spots. Just looked well used.