Note fondée sur 27 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
92 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel défraîchi qui gagnerait à être renové

Publié le 12 sept. 2018 sur Hotels
Hôtel dépourvu de Wifi dans les chambres. Obligés de se retrouver dans le hall de l'hôtel pour avoir accès à internet. Hôtel vraiment défraîchi, mérite d'être rénové. Le restaurant gagnerait également à être amélioré. Mon collègue a dû changer de chambre car l'électricité ne fonctionnait pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Massah, Gestion de l’hôtel
Dear Liliane, We are very sorry for the experience you had during your stay at our hotel. All of your concerns we will urgently address accordingly. Best Regards Massah Lansana
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2020 sur Expedia
Afgeleefd hotel; voorzieningen matig tot slecht. Geen elektriciteit , geen WiFi dus en zeer eenvoudig ontbijt. Op de kamer dus ook geen airco en dat is wel n hele overgang. Prijs/kwaliteit volledig uit balans. €40 zou al genoeg moeten zijn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2020 par Massah, Gestion de l’hôtel
Dear our valued guest, Thank you for staying at our property and also taking the time to give us your feedback which is highly appreciated. Plans to improve standards to best suite our clientele requirements is in progress. We are deeply sorry for any inconveniences you had during your stay. Kindest regards Massah Lansana Lungi Airport Hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Find something else

Publié le 16 févr. 2020 sur Hotels
Staff turned off the power so no AC. They "called the manager" but it took hours. Lots of people doing nothing. Very dirty. Very little food on breakfast table. Sometimes no water (always cold water), bad internet connection and only in hall when power, no kettle, no air port shuttle. At night a sleeping man on the couch and doors open and unlocked
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par Massah, Gestion de l’hôtel
Dear Alice, Thank you for staying at our property. All your concerns are noted and would be addressed accordingly. Best regards Massah Lansana Lungi Airport Hotel.
1 sur 5
par un voyageur de SANTANDER

Publié le 3 févr. 2020 sur Expedia
This hotal would be closed. Very bad conservation. Humidity and condensation Whithout amenities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par Massah, Gestion de l’hôtel
Dear Alfred, Thanks for choosing our property for your stay. Your concerns would be addressed accordingly. Kindest regards Massah Lansana Lungi Airport Hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2020 par Massah, Gestion de l’hôtel
Dear Bryan, Thanks for staying at our property.
1 sur 5
par un voyageur de 東京

Publié le 9 déc. 2019 sur Expedia
電気きてない。飲料水も無くお金を支払う価値がない
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2020 par Massah, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for choosing Lungi Airport Hotel for your stay. All your concerns have been noted and would be addressed accordingly. Best regards Massah Lansana Lungi Airport Hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2019 sur Expedia
Poor level of upkeep. Holes in mosquito net. Shower very weak and only a trickle with hot water. Mains electricity cut out in the morning and generator not started, so no electricity. Only provided one bottle of water (small) and one towel for two.Loud music playing for most of the night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2019 par Massah, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for staying at our property. Your concerns have been noted and would be addressed accordingly. We are deeply sorry for any inconveniences during your stay at our property. Best regards Massah Lansana Lungi Airport Hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2019 par Massah, Gestion de l’hôtel
Dear Jose, Thank you so much for staying at Lungi Airport Hotel. Kind regards Massah Lansana Lungi Airport Hotel.
1 sur 5
par un voyageur de ATLANTA GEORGIA

Publié le 21 nov. 2019 sur Expedia
THERE WAS NO ELECTRICITY, THE WATER PRESSURE WAS HORRIBLE. NO INTERNET SERVICE IN THE ROOM, NO WERE TO PLUG UP MY PHONE OR LAP TOP. NO SOAP IN THE ROOM ONLY ONE SET OF TOWELS.I HAVE A VIDEO TO SHOW. THE STAFF DOES NOT UNDERSTAND ENGLISH.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2019 par Massah, Gestion de l’hôtel
Dear Ms.Kimberly Johnson, Thank you for choosing Lungi Airport Hotel for your stay. We are very sorry for all the inconveniences you faced during your stay at our property. All your concerns have been noted and treated with high level of urgency. We are therefore working hard to improve standards to best suite our clientele requirements. Once again we are deeply sorry kindly accept our apology. Best regards Massah Lansana Lungi Airport Hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2019 par Massah, Gestion de l’hôtel
Dear Merja, Thanks for staying at our property. Best regards Massah Lansana Lungi Airport Hotel.