Note fondée sur 759 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
À éviter si vous cherchez en endroit propre.
Publié le 12 avr. 2016 sur HotelsLors de notre arrivée nous avons trouvé des poils dans un des lits. Le plancher était sale et collant.
par un voyageur
Publié le 31 août 2024
The check in woman was rude and wasn’t very accommodating. Didn't give room we requested.Our room was dirty and had left over trash from previous guest.Will not be coming back whole experience was horrible!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Shaqwenda, We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations. We would greatly appreciate the opportunity to further discuss your experience. Please reach out to us at your earliest convenience. Your feedback will aid us in regaining your trust and in welcoming you back for a more enjoyable stay. Once again, we extend our sincerest apologies for any inconvenience caused. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Roger, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jose,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
roaches and water in the room was only scolding hot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Meagan,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
There were roaches everywhere and there was only scolding hot water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Meagan,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Adam, Thank you for positively rating your stay! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
It was a small hotel room, but it was comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Carlos, Wow, we are incredibly grateful for your amazing 5-star review! Hearing about your positive experience during your recent visit has truly made our day. At Motel 6, we strive to provide the best guest experience, and your feedback confirms that we are heading in the right direction. If there is anything more we can do to enhance your experience, please do not hesitate to reach out. Your support means the world to us, and we cannot wait to have the opportunity to serve you again soon! Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels