Note fondée sur 499 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2022 sur Expedia
J'ai l'habitude de venir dans cet endroit, tout y est parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2023 par hotel Portos, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Regards, hotel Portos team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2019 par Marta Bogusławska, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, thank you for choosing Hotel Portos and for your opinion. I hope, that we will have a pleasure to host you in a future. With kind regards Marta Bogusławska, Deputy Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par Marta Bogusławska, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for leaving an opinion - we always try to do everything in our best to meet your expectations. I hope we get a chance to erase the bad taste. We cordially invite you to our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel à proximité de l’aeroport

Publié le 15 mars 2019 sur Hotels
Nous avions choisi cet hôtel car le prix était attractif et nous devons prendre l’avion tôt le lendemain matin. L’aéroport est non loin de là ce qui était très pratique. Les services de l’hotel étaient parfait bouilloire thé café télé avec chaînes en français !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2019 par Marta Bogusławska, Gestion de l’hôtel
Dear Laure, thank you for choosing Hotel Portos and for your opinion. I hope, that we will have a pleasure to host you in a future. With kind regards Marta Bogusławska, Deputy Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2019 sur Expedia
Très bon hôtel à 5 minutes de l’hyper Centre de Warszawa en taxi bon personnel et établissement très bien tenu j’ai beaucoup apprécier
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2019 par Marta Bogusławska, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, thank you for such wonderful recommendation! I'm very happy, that you enjoyed your stay in Hotel Portos Hope to see you again in a future. With kind regards - Marta Bogusławska, Deputy Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2018 par Marta Bogusławska, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for choosing Hotel Portos and for your opinion. I hope, that we will have a pleasure to host you in a future. With kind regards Marta Bogusławska, Deputy Manager
3 sur 5
par un voyageur

Bien pour une nuit.

Publié le 29 oct. 2018 sur Hotels
Hotel excentré et rudimentaire. Ancien immeuble transformé en hôtel... J'ai choisi cet hotel pour être proche du lieu de rdv le lendemain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2018 par Marta Bogusławska, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your opinion regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. With regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2018 sur Hotels
4 lignes de bus desservent l’hôtel, pour arriver au centre de Varsovie : idéal pour nous en séjour 3j
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2018 par Marta Bogusławska, Gestion de l’hôtel
Dear Lucien, I'm glad, that you enjoyed your stay and I hope, that we will have a pleasure to host you in a future. With kind regards Marta Bogusławska, Deputy Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2018 par Marta Bogusławska, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for choosing Best Western Hotel Portos and for your opinion. I hope, that we will have a pleasure to host you in a future. With kind regards Marta Bogusławska, FO manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2017 sur Hotels
sejour impeccable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2017
Dear Guest, we are very happy, that you choose Best Western Hotel Portos. I'm glad, that we meet your expectations and you spend nice time in our hotel. Hope to see you again in a future! With kind regards Marta Bogusławska, FO manager