Note fondée sur 625 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Chien qui aboie

Publié le 5 janv. 2024 sur Hotels
La chambre était bien mais il y avait un chien qui n’a pas cessé d’aboyer toute la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2019 sur Expedia
un excellent rapport qualité prix et un accueil chaleureux. attention, pas d’ascenseur pour accéder aux chambres du 1er étage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2019 par DEV, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to review us. We hope to see you again soon! Sincerely, manager econo lodge & suites
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2018 sur Hotels
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Good Hotel

Publié le 31 août 2017 sur Expedia
Good Hotel , breakfast was simple , roomS were cleans and bigs
1 sur 5
par Marie Claire de IDF

Réserver ailleurs

Publié le 15 mai 2016 sur Hotels
Une vraie déception je déconseille cet hotel très cher pour les prestations. Vous prenez le pdj dans l'entrée de l'hôtel en plus de tout ce que j'ai cité précédemment c'est du vol. Nous ne pouvions même pas ouvrir les rideaux puisque les voitures étaient au ras de nos fenêtres
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Simple accommodation for an overnight.

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Beautiful town to visit in summer. Economy Lodge is walking distance to the historic downtown and Grand Canyon Railroad station. Rooms were fine. Breakfast was pathetic, even for a continental as cryptically advertised on the web site (toast, yogurt, cold cereal, juice). Dining area is small and cramped at the entrance. Their coffee machine was broken and they had no alternative set up! Said to make coffee using the small machine in the room (one cup at a time). That coffee was bad. McDonald’s across the street was better. Coffee shop in the historic district was good (named Brewed Awakening).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.