Note fondée sur 625 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Chien qui aboie
Publié le 5 janv. 2024 sur HotelsLa chambre était bien mais il y avait un chien qui n’a pas cessé d’aboyer toute la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
par un voyageur
Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2019 sur Expedia
un excellent rapport qualité prix et un accueil chaleureux. attention, pas d’ascenseur pour accéder aux chambres du 1er étage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2019 par DEV, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to review us. We hope to see you again soon! Sincerely,
manager
econo lodge & suites
par un voyageur
Publié le 17 août 2018 sur Hotels
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Good Hotel
Publié le 31 août 2017 sur ExpediaGood Hotel , breakfast was simple , roomS were cleans and bigs
par Marie Claire de IDF
Réserver ailleurs
Publié le 15 mai 2016 sur HotelsUne vraie déception je déconseille cet hotel très cher pour les prestations. Vous prenez le pdj dans l'entrée de l'hôtel en plus de tout ce que j'ai cité précédemment c'est du vol. Nous ne pouvions même pas ouvrir les rideaux puisque les voitures étaient au ras de nos fenêtres
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Simple accommodation for an overnight.
Publié le 16 août 2024 sur HotelsBeautiful town to visit in summer.
Economy Lodge is walking distance to the historic downtown and Grand Canyon Railroad station.
Rooms were fine.
Breakfast was pathetic, even for a continental as cryptically advertised on the web site (toast, yogurt, cold cereal, juice). Dining area is small and cramped at the entrance. Their coffee machine was broken and they had no alternative set up! Said to make coffee using the small machine in the room (one cup at a time). That coffee was bad. McDonald’s across the street was better. Coffee shop in the historic district was good (named Brewed Awakening).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Harvey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.