Note fondée sur 933 évaluations de clients

4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel

avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 8 avr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 nov. 2018 sur Hotels
Practical, comfortable and quiet. Really good place when you are travelling for your job !
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de paris
Nice hotel near Sonoma
Publié le 19 août 2018 sur ExpediaComfortable room and good breakfast good location to visit Sonoma valley
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review! We appreciate you for sharing your feedback with us. We sincerely appreciate it.
par sophie
hotel très agréable
Publié le 17 juin 2017 sur HotelsHotel tres agreable, le personnel est super et toujours pret a vous rendre service, sans compter les petits cookies qui vous attendent a l'accueil le soir en rentrant ! Je recommande sans hésitation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2017 par Hampton Windsor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great rating! We appreciate it!
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Great trip with my mom and sister, very convenient for mobility challenges and a great neighborhood
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Shane Pelton, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
I appreciate the feedback about your stay. I hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Shane Pelton, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
I appreciate the great review! Hope to see you again soon.
par un voyageur de Windsor
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
We’ve stayed here before and have had a good stay however this time was not good at all for 2 reasons. First, the only window covering was a thin, sheer curtain and there were bright lights right outside the room (it looked like at one point they had something that could roll down and darken the room but it was no longer there). So my room was so bright all night, making it really difficult to sleep. The second issue is that they have a wood crate covering the air conditioner to make it look more updated however the crate blocks a good portion of the air flow and so the room wouldn’t cool down. So with the bright light and warm room I hardly slept.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Shane Pelton, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
I appreciate the feedback about your stay with us. I will follow up with the team so we can get the items addressed. We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Shane Pelton, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
I really appreciate the great review score! We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Shane Pelton, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review score of your stay with us! We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Like the location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Shane Pelton, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review score of your stay with us! We look forward to seeing you again.