Note fondée sur 903 évaluations de clients

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4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Positif: - personnel à la réception: compétent et très courtois - chambre: propre et dotés de plusieurs services (micro-ondes, frigo, ...) - petit-déjeuner: très bon, varié et complet A améliorer: - il faut aller les chercher pour le changement de serviettes, le papier toilette ... on devrait avoir une visite par jour, systématiquement. - une des serveuses du restaurant (petit-déjener) m'a semblé peu douée pour le service à la clientèle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Khrystyna Tiaglovska, Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gratien,Thank you for your feedback. We're pleased to hear that you appreciated our courteous reception staff, well-equipped and clean rooms, and the varied breakfast options. We apologize for the inconvenience regarding the towel and toilet paper replacements, and we will work on improving our daily service. We also appreciate your comments about the service in the restaurant and will address this with our team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
I like the quietness and clean area. I like the breakfast. The employees are Nice. The service is Rapid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par Simone - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Mission,Thank you for taking a moment to share your experience at the Quality Inn & Suites Winnipeg. We are so pleased to hear that you found everything to your liking. We look forward to welcoming you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Très satisfait

Publié le 19 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2021 par Stuart, Gestion de l’hôtel
Dear André, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Stuart Bialek Guest Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2021 par Stuart, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Stuart Bialek Guest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2021 sur Expedia
Le meilleur hôtel à date, décor exceptionnel, propreté incomparable , bien situé, déjeuner Covid excellent. Qualité prix à refaire pour tous en tout temps. Bravo bien apprécié notre séjour de 2 jours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2021 par Stuart, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Stuart Bialek Guest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2019 sur Expedia
Le service au comptoir était excellent. La chambre était spacieuse et comfortable. Bonne qualité-prix.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

correct

Publié le 7 avr. 2014 sur Hotels
Déjeuner inclus