Note fondée sur 771 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 28 juin 2019 sur Expedia
Propre et belle hôtel Le wifi pas bon. Le petit déjeuner laisse a désirer. Pas de pain et juste une seule sorte de céréales.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par Your Market Square Team, Gestion de l’hôtel
Vous etes si gentile en offrirant une revue. Nous sommes d'accord que notre petit dejeuner laisse a deserir a la moment, puis nous allons faire un change dans le semaine prochain. Il faut que faire plus! Nouse esperons que vous voir encore et vous pouvons accepter mon francaise si pauvre! Bon voyage!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Jocelyn L., Gestion de l’hôtel
Good Morning Sherry, Thank you for your review! We appreciate your feedback and are glad you enjoyed your experience with us. If you have any suggestions for improvement, we’d love to hear them. We hope to see you again soon!Warmly, Jocelyn L.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Jocelyn L., Gestion de l’hôtel
Good Morning Kevin, Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon! Warmly, Jocelyn L.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Jocelyn L., Gestion de l’hôtel
Good Evening Edward, Thank you so much for your review. We’re glad to hear you enjoyed your experience with us! Your feedback is incredibly valuable to us, and we’re always striving to improve. If you have any specific suggestions or thoughts on how we can make your next visit even better, we’d love to hear them! Looking forward to welcoming you again soon.Warmly, Jocelyn L.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Jocelyn L., Gestion de l’hôtel
Good Evening William, Thank you for your feedback. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you back soon! Warmly, Jocelyn L.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Nadia Rodriguez , Gestion de l’hôtel
Willie,Thank you for the awesome review. It was truly a pleasure to have you here. We hope to see you again soon.All the best,Nadia Rodriguez
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Very nice property and very quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Jocelyn L., Gestion de l’hôtel
Good Morning Charlie,Thank you so much for your kind feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed the property and found it peaceful. We hope to welcome you back for another relaxing stay soon!Warmly, Jocelyn L.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Jocelyn L., Gestion de l’hôtel
Good Morning Maria, Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear you had a great experience. If there's anything else you'd like to share or if you have any questions, feel free to reach out. We appreciate your support!Warmly, Jocelyn L.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Jocelyn L., Gestion de l’hôtel
Good Morning Angela, Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your support means a lot, and we look forward to welcoming you back soon.Warmly, Jocelyn L.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Everything was well. The coffee machine was very dirty but other than that it’s was perfect and I had easy check in and checkout. I enjoyed The transparency for early check-in and late check out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Jocelyn L., Gestion de l’hôtel
Good Evening Richard,Thank you for your feedback! We’re glad to hear that your check-in and checkout process was smooth and that you enjoyed your stay overall. We sincerely apologize for the condition of the coffee machine, cleanliness is a top priority for us, and we’ll address this issue immediately. We appreciate your mention of our transparency regarding early check-in and late checkout. It’s great to know you found that helpful! We hope to welcome you back soon for an even better experience!Warmly, Jocelyn L.