Grand Royal Antiguan Beach Resort

Hébergement 4.5 étoiles
Hôtel de luxe sur la plage avec 2 restaurants

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Galerie de photos de l’hébergement Grand Royal Antiguan Beach Resort

Sur la plage, sable blanc, cabana (gratuite), parasol
Vue depuis l’hébergement
Sur la plage, sable blanc, cabana (gratuite), parasol
Réception
Chambre Standard, 1 très grand lit, vue sur la montagne | Literie hypoallergénique, coffre-fort, bureau, rideaux d’obscurcissement

Avis

5,6 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Déjeuner disponible
  • Bar
  • Piscine
  • Service aux chambres
  • Buanderie
  • Gym

Explorez la région

Map
Deep Bay, Five Islands Village, St. John's, Antigua
  • Plage de Deep Bay
    ‪1 min à pied‬
  • Plage de Galley Bay
    ‪16 min en voiture‬
  • Plage de Runaway Bay
    ‪30 min en voiture‬
  • St. John's (ANU-Aéroport international de V.C. Bird)
    ‪34 min en voiture‬

Options de chambre

Chambre Standard, vue sur l’océan

  • Vue sur l’océan
  • 4 personnes
  • 2 lits doubles ou 1 très grand lit

Chambre Standard, 1 très grand lit, vue sur la montagne

  • Vue sur la montagne
  • 4 personnes
  • 1 très grand lit

Chambre Standard, vue sur la lagune

  • Vue sur la lagune
  • 4 personnes
  • 2 lits doubles ou 1 très grand lit

Chambre Standard, 1 très grand lit

  • 4 personnes
  • 1 très grand lit

À propos du quartier

St. John's

Vacances à la plage.En séjournant à hôtel à St. John's, vous serez à moins de 1 km de Plage de Deep Bay et à moins de 3 km de Fort Barrington. St. John's Harbour et Plage de Galley Bay se trouvent également à moins de 3 km.

À proximité

  • Plage de Deep Bay - 1 min à pied - 0.1 km
  • Plages de Hawksbill - 15 min en voiture - 3.1 km
  • Plage de Galley Bay - 16 min en voiture - 2.4 km
  • Plage de Runaway Bay - 30 min en voiture - 10.1 km
  • Plage de Dickenson Bay - 31 min en voiture - 10.9 km

Transport

  • St. John's (ANU-Aéroport international de V.C. Bird) : à 34 min en voiture

Restaurants

  • ‪Hemingways Caribbean Cafe - ‬9 min en voiture
  • ‪Score - ‬3 min à pied
  • ‪KFC - ‬10 min en voiture
  • ‪Big Banana - ‬9 min en voiture
  • ‪Harbour View Bar & Cafe Antigua - ‬9 min en voiture

À propos de cet hébergement

Grand Royal Antiguan Beach Resort

Hôtel de luxe sur la plage avec 2 restaurants
Enjoy the complimentary cabanas and umbrellas for a relaxing day at the beach. After a day at the beach, enjoy amenities at Grand Royal Antiguan Beach Resort like an outdoor pool, a children's pool, and a 24-hour fitness center.

There are 2 restaurants on site, as well as a coffee shop/café and a snack bar/deli. You can unwind with a drink at one of the 2 bars/lounges. A computer station is on site and WiFi is available in public spaces for a fee. This luxury hotel also offers a rooftop terrace and a garden. Self parking is free.

This 4.5-star St. John's hotel is smoke free.

  • 1 building
  • 265 guestrooms or units
  • 8 levels
  • 2 dining venues
  • 2 bars or lounges
  • Deli
  • Terrace on the roof
  • Cabanas on the beach (free)
  • Towels for the beach
  • Umbrellas for the beach
  • Umbrellas for the pool
  • Business center (24 hours)
  • Conference center
  • Breakfast available (surcharge)
  • Dry cleaning
  • Self-service laundry
  • Front desk (24 hours)
  • Staff is multilingual
  • Storage area for luggage
  • Front-desk safe
  • Wedding services available
  • Garden
  • BBQ grill(s)
  • Television in lobby
  • Bellhop
  • Elevator
  • No smoking on site
  • Coffee shop
Grand Royal Antiguan Beach Resort propose 265 chambres dotées de : coffre-fort et cafetière-théière. Les chambres ont la télévision par câble.

La salle de bain comprend : baignoire, articles de toilette (gratuits) et séchoir à cheveux. Cet hôtel à St. John's offre un accès à Internet sans fil en supplément. De plus, les chambres comprennent fer et planche à repasser et rideaux d’obscurcissement. Commodités fournies sur demande : réfrigérateur, massage dans la chambre et literie hypoallergénique. L'entretien ménager est assuré tous les jours.

Les clients peuvent se faire dorloter en profitant des services du spa sur place.

Hébergements similaires

Commodités de l’hébergement

Pour les familles

  • Buanderie
  • Casse-croûte/épicerie fine
  • Piscine extérieure
  • Piscine pour enfants
  • Réfrigérateur sur demande
  • Service de garde d’enfants dans la chambre
  • Terrain de jeu

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi (5 USD par nuit)
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi (5 USD par nuit)

Stationnement et transport

  • Stationnement libre-service gratuit sur place

Repas et boissons

  • Déjeuner préparé sur commande offert tous les jours de 7 h à 10 h 30 moyennant des frais
  • 2 bars-salons
  • 2 restaurants
  • Casse-croûte/épicerie fine
  • Un café-restaurant/café

Activités

  • Cours d’entraînement physique
  • Motomarine
  • Paravoile
  • Pêche
  • Piscine extérieure
  • Piscine pour enfants
  • Planche à voile
  • Plongée avec masque et tuba
  • Salle d’entraînement ouverte en tout temps
  • Ski nautique
  • Téléviseur dans les aires communes
  • Tennis
  • Terrain de jeu
  • Voile
  • Volleyball

Accessibilité

  • Ascenseur

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Téléviseur avec chaînes par câble

Chambre

  • Literie hypoallergénique
  • Rideaux d’obscurcissement

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Baignoire
  • Salle de bain privée
  • Séchoir à cheveux

Repas et boissons

  • Cafetière-théière
  • Réfrigérateur sur demande
  • Service aux chambres restreint

Autres

  • Bureau
  • Chambres communicantes offertes
  • Climatisation (réglage de la climatisation)
  • Coffre-fort
  • Fer et planche à repasser

Politiques

Arrivée

Arrivée à partir de 15 h

Départ

L’heure limite de départ est midi.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

Le personnel de la réception accueillera les clients sur place.

Méthodes d’accès

Portier

Animaux de compagnie

  • Grand Royal Antiguan Beach Resort n’accepte pas les animaux de compagnie ni les animaux d’assistance.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Rollaway/extra beds are not available.
  • Cribs (infant beds) are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

Frais

Les clients devront payer les frais suivants à l’établissement :

  • Une taxe municipale est exigée par la ville : 5.00 USD par personne et par nuit. Cette taxe ne s’applique pas aux enfants de moins de 6 ans.

Nous avons indiqué tous les frais dont l’hébergement nous a fait part.

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Internet sans fil dans la chambre : 5.00 USD par nuit (les tarifs peuvent varier)
  • Internet sans fil dans les aires communes : 5.00 USD par nuit. Les tarifs peuvent varier.

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Veuillez noter que les normes culturelles et les politiques relatives aux clients peuvent être différentes selon le pays et l'établissement. Les politiques énoncées sont définies par l'établissement.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet établissement accepte la carte Visa, la carte Mastercard et la carte American Express.

À noter

  • Les chambres communicantes sont octroyées selon la disponibilité. Veuillez en faire la demande en appelant l’établissement au numéro indiqué sur la confirmation de votre réservation.
  • Les animaux de compagnie et les animaux d’assistance ne sont pas autorisés sur place.

Hébergement également appelé

Grand Royal Antiguan Beach
Grand Royal Antiguan Beach Resort
Grand Royal Beach
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Grand Royal Antiguan Beach Hotel St. John`s
Grand Royal Antiguan Beach Resort Antigua/Saint John Parish
Grand Royal Antiguan St John's
Grand Royal Antiguan Beach Resort Hotel
Grand Royal Antiguan Beach Resort St. John's
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Avis pour Grand Royal Antiguan Beach Resort

Avis

5,6
Note de 10 – Excellent, d’après 14 avis sur 118.
Note de 8 – Bien, d’après 23 avis sur 118.
Note de 6 – Acceptable, d’après 33 avis sur 118.
Note de 4 – Médiocre, d’après 21 avis sur 118.
Note de 2 – Terrible, d’après 27 avis sur 118.

7,4/10

Propreté

6,8/10

Service et personnel

5,4/10

État et installations de l’hébergement

Avis

4/10 – Médiocre

ALINE

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
hôtel bon rapport qualité prix
Personnel agréable, les chambres sont correct pour le prix, une très belle plage et une salle de sport neuve, une superbe vu depuis la chambre sur le balcon un tout petit point négatif restaurant hôtel est cher puis l hôtel mérite un ravalement mais il reste tout de même correct

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel en déperdition vide personnel acceullant aucune ambiance un seul restaurant ouvert Chox très limites piscine sale aucune activité nautique très décevant pour ce qui a été proposé sur internet je me suis fait avoir une fois pas deux . Je ne passerai plus par votre site pour réserver Mr Benani

4/10 – Médiocre

Ghislain

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Rapport qualité prix élevé
Ne retournerai pas. Nourriture laisse à désirer

6/10 – Acceptable

cecilia, guadeloupe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
desert
hotel désert, une dizaine de clients croisés pendant ces 3 jours, aller plutot au nord de l'ile pour des hotels remplis de touristes

8/10 – Bien

Lionel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
BETTER THAN EXPECTED!
Was apprehensive about selecting this hotel due to the noted poor ratings. Decided to stay there due to the near proximity to St. John's. So I went there with limited expectations. I was surprisingly pleased with my stay there. Very friendly staff especially Mr. Joseph at the front desk. Maybe I was just there at the right time but the environment was peaceful and quiet. The property is attached to a beautiful beach that captivates the most picturesque sunsets. There is an adequate restaurant on the property and a nice pool. The rooms are clean with mini fridge and Wifi. There is a small exercise room that can use some upgrading or at least the addition of some free weights but has a universal machine and is serviceable. The only downer was during my checkout dealing with a rather rude woman at the desk. Overall I would still give it a thumbs up!

2/10 – Terrible

Ervin James, Maidstone Kent U/K

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Worst Hotel I have stayed in!!!
On arrival no bell boy for luggage. At dinner only myself and my wife same breakfast, same dinner and breakfast. No entertainment. 1 restaurant, 1 bar. Dirty pool, broken loungers and worst of all inedible food at exorbitant prices compounded by the ++ taxes. We had to stay Saturday, Sunday but left on Monday as soon as possible. Web site a pack of lies and Expedia should not have sent us there!!!

2/10 – Terrible

rachel, New York, NY

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Pools were disgusting, no activities as listed
Do not go to this hotel unless you plan not to use the pool or any of the activities listed in the description. We went for Christmas '16, there was not one decoration or bit of music for the holiday. There was nothing to do there. The description lists parasailing, jet skis, etc but there was nothing there. Beach chairs were chained up. There was a dock to see the sunken ship which lies in the adjacent bay and that too was closed. Pools were unusable. They were disgustingly dirty and appeared not be cleaned in weeks, maybe months. Lounge chairs were not provided. Rooms were ok, tvs were old. Place looked a bit run down and deserted. The only upside was the food. It was fresh and well-prepared. Restaurant staff nice. A ride from this hotel to anywhere was $30 round trip, as it in the middle of nowhere.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Do Not Waste your Money
This was the WORST Hotel we have ever booked. We could not stay here. We asked for a refund, but will be checking our credit card to make certain they are not charging us. They put us in a room - the air conditioning was not working. They told us they were sold out - booked solid.....only 3 cars in the parking lot. We attempted to stay. The air conditioning did not work in the second room; the maid never came; there was NO ONE in this hotel. We believe they only had 8 rooms working and even those didn't have air conditioning. When we went to check out after the first night, the person at registration did not seem surprised when we were checking out or telling them that the air conditioning did not work in the second room. The property is old, needs a serious facelift.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
This hotel should not be open
My stay at this hotel was so disappointing. It has so much more potential. The hotel sits on a large piece of land but its falling apart (literally). It boasts having several restaurants on its website but only one was open. The pools looked disgusting. I wouldn't dare set foot in the pool. The beach is nice but it was deserted. However, the rooms were clean and spacious. The prices at the restaurant were pricey. Pretty ridiculous. I've heard from the locals that the hotel was shut down for some time and recently opened about a year ago...but when you speak to the staff they say they've been working there for 10+ years. The hotel is also secluded so you have to take a cab everywhere, which can be pricey.

4/10 – Médiocre

Sonia, Florida

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Was nothing to write home about, the staff in the dining room was nice they is the only thing that was good about the hotel. Front desk clerk he was not pleasant. The air condition in the room they put me, did not work the toilet seat was nasty and brown, bathrooms was out dated. I could go on and on. Would not stay there again, also was too far

4/10 – Médiocre

BigRed, NYC

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Almost Abandoned
there are 6 employees for the entire hotel. only part of the 3rd floor is open for guests and they have signs that they are doing repairs on 3/4th of the hotel, which is falling apart ( there is no work being done). DON'T STAY HERE. the only nice thing was the service at the bar.

2/10 – Terrible

JONATHAN, Monterrey, MX

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Tengan cuidado.
El hotel está en completo abandono, sin mantenimiento.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
in a nutshell... love the hotel
We had an amazing time the entire staff was nice and friendly they insured our stay was pleasant. The manager was very nice and was available if we ever had any issues. The females at the fro t desk wasn't informative but the young man that works at night answered all out questions. The rooms were clean and the AC was great. The beach was nice and clean as well as the beach. The chef was nice he came out so we could tell him thanks. The waitress were very nosey ease dripping on our convos but other than that they were nice. This hotel is secluded from everything but minutes to the town where everything us at your fingertips. Keep in mind this hotel has the potential to be a 5 star but I'll say its on a 4 star level.

8/10 – Bien

Jasmin, Boston, MA

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Great staff, Amazing Views!
The staff were very friendly and extremely thoughtful to children. The beach and the views were amazing. Overall we had a great stay and we will definitely visit again.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lies lies and more lies
Everything on this website about this hotel is a lie. They don't have more than half of the amenities listed. The hotel is very run down and needs to be painted and fixed. The wifi is HORRIBLE I tried to connect and it took me almost two days until I finally did. When I addressed this issue to the staff they gave me attitude about it and wouldn't even help me at all and said it wasn't there issue. The hotel beds are not even queens beds it's a LIE they are full beds and are highly uncomfortable the rooms are also filled with mosquitos. When we complained to the manager about the amenities the staff laughed and said Expedia needs to update their information because there is no amenities whatsoever in this hotel Except the pool and beach I HIGHLY RECCOMEND NOT GOING TO THIS HOTEL YOU WILL REGRET IT!!!!!!!

6/10 – Acceptable

Carol E, Raleigh

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Great basic hotel No luxuries.
The hotel has great bones, but clearly needs a major renovation. Clean rooms, gorgeous beach, friendly and helpful staff. Basics are fine, but wifi was terrible, and the rooms need work.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Not the end of the world
If you've ever wondered what it's like to have an almost private mansion, beach and pool, here is your chance. Lots of reviews complain about the decor and state of the building. Frankly this is what Hawaii will look like in 5-10 years. Floors 1-3 are under renovation. Not that I saw any work getting done. There is an article in the Observer magazine. It talks about the government taking over derelict properties. This property is under review by the government. Use your favourite search engine to find it. The cleaning staff was great. They managed to remove all the sand we tracked into the room every day. This is a great hotel for 2-3 days if you have a vehicle. If you are someone who needs to see and be seen by hundreds of people this isn't for you. It's a great property for kids. They can't wreck anything and there is no one around to hear them. The all inclusive option is expensive. I was quoted $250-$330USD/day. Three of us in the room. We got lucky. Booked the least expensive room and ended up with an ocean view. Worst case scenario, you'll be on the 4th floor facing the hill behind the hotel. Of course there are a few bad things. The dead cockroach that came out of the ice machine. The elevator always resets to the top floor. If you're not happy with this place, the internet is just strong enough to book another property.

8/10 – Bien

Mat, Osoyoos, BC

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Former . . . and future gem!!
Booked through Hotels.com when travel/flight/cruise arrangements were disrupted so "sight unseen". Although the facility has been allowed to run down, the original facility was tremendous and there are plans to refurbish. Rooms were excellent and the beach unparalleled. The staff could not have been more helpful and the new manager is a consumate host and will help the facility get back to prominence. Recommend you give it a shoot.

6/10 – Acceptable

Manu, PR

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel they should promote more
Ac not woking room and facilities clean landscaping needs attention nice staff WiFi good. Business stay great

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : État et installations de l’hébergement
This hotel has seen better days. It seems as though it used to be a point of destination with 1st class accommodations and beach front property. Consequently this place requires maintenance, which is the issue. Beautiful place but ownership needs to take care of it better.

10/10 – Excellent

Delon, Bronx

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fun in the sun
I had an awesome time and I will be back next year!!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
good for the price
We received a discount by booking flight and hotel on Expedia. The hotel has some shortcomings, but we were satisfied with the value in relation to the price we paid. Desk clerk was rude at check in. Restaurant over priced. Near a bad location. But security is good with guard at the gate and on the grounds 24/7. Free upgrade to beach view. Rooms were clean and maid service was good. View from the room was excellent. AC in room is adequate but could use improved circulation into bathrooms and sleeping area. It blows too hard directly on the desk area for someone sitting there. I was sweating in the bathroom and on the bed and cold at the desk.

4/10 – Médiocre

CMarie, London

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Continuous cold water.. Lovely Hotel Staff Huge lack of hotel facilities such a shame

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The resort is very old, almost empty. Doesnt look like the picture and apparently those that travel to Antigua avoid it. The area where it is located has great beach, but nothing else there. Too expensive. Only place one can dine is in the hotel - expensive and not very good food. English Bay or Jolly Harbour would be way better areas to stay.

4/10 – Médiocre

Veteran Travelr, Midwest USA

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Not quite the Bates motel, because nobody dies
This hotel is in a beautiful Caribbean country - my mother said to say something nice or not at all. My wife and I were the only guests for most of our stay. The hallways were dirty, scary and abandoned. Just like the rest of the place. The beach is beautiful, but there is no staff to help you with a beach chair, as they are all chained up and no staff to be found! A non-guest remarked about the beach "what stunning beauty". And the hotel - "what stunning neglect"! Very disappointed and not worth our substantial cost to stay. Find somewhere else to stay.