Note fondée sur 24 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 sur 5
2,6 Propreté de la chambre
2,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Nobody was around to check us in. Looked like a drug house. We just left.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Building is old, smells musty and like cigarettes. Hallways have open holes in walls and ceiling. We booked a deluxe 2 bed room and were taken to multiple single bed rooms initially. Room had no heat, had to have a heater brought in. Bathtub slow to drain. Found hair in tub and in my bed sheets upon arrival. Someone tried to open our door at 4am. Don't recommend.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 nov. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Expedia
There were no facecloths, the towels were stained, the WiFi wasn't working, and the air conditioner quit working around 5 pm. The room was very warm. When I mentioned that the WiFi wasn't working, the fellow told me to use the pub's WiFi. It was connected, but no internet the whole time we were there. I will say, though that when I mentioned that I would like to change my room from one bed, (as I was with my son) to a two bed, I was graciously given a room with 2 beds. I am grateful for a place to stay while we were in 100 Mile House. Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mai 2023 sur Expedia