Note fondée sur 718 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Would not go back

Publié le 5 avr. 2021 sur Hotels
It wasnt what we expected. Not ALL the rooms are renovated. Our room was dusty and smelled funny. The carpet was from the 70's and the curtains smelled cigarette. We had to sleep with windows open to make sure we would sleep properly. The bed was ok and the bathroom was clean at least. Service was fast and friendly and breakfast was ok. I would only recommand this place if you are on a budget and or/ Not allergic to dust.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2021 par Teejay Flora, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Super 8 by Wyndham 100 Mile House. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Juste une étape.

Publié le 22 mai 2018 sur Hotels
Arrivé à 14h et impossible d’avoir la chambre avant 15h! Qualité de la literie a revoir. Petit déjeuner très moyen. Environ de l’hôtel pas terrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2018 par Super 8 Staff, Gestion de l’hôtel
Hello Stephane, We are very sorry for a less than perfect stay, and will review this directly. Best wishes for 2018! and I hope we can make your next experience with us more satisfactory.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Motel agreable

Publié le 11 août 2014 sur Expedia
Motel avec grande chambre pour 4 personnes La chambre est propre personnel agréable Petit déjeuner compris
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Had to wait an hour for check in while housekeeping were hanging out in the parking lot.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Teejay Flora, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Super 8 - 100 Mile House.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Nice location, clean and nice staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Teejay Flora, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Super 8 - 100 Mile House.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Teejay Flora, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback.Our first priority is to make sure our customers have an enjoyable stay with us.We look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Teejay FloraGeneral ManagerSuper 8 100 Mile House
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Staff were very welcoming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Teejay Flora, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback.Our first priority is to make sure our customers have an enjoyable stay with us.We look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Teejay FloraGeneral ManagerSuper 8 100 Mile House
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Teejay Flora, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback.Our first priority is to make sure our customers have an enjoyable stay with us.We look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Teejay FloraGeneral ManagerSuper 8 100 Mile House
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
The place was clean and centrally located request was simple but good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Teejay Flora, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback.Our first priority is to make sure our customers have an enjoyable stay with us.We look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Teejay FloraGeneral ManagerSuper 8 100 Mile House