Note fondée sur 971 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Laura, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel, Thank you for your kind review. We really appreciate it. We are pleased to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again one day. Kind regards Laura, Reception, Milling Hotel Ritz
par un voyageur
Très bon rapport qualité prix
Publié le 4 mai 2024 sur Hotelshotel très bien placé, chambre très grande et convenable
très bon hotel, avec une option parking payante qui devient beaucoup moins chère que le parking du secteur environnant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Dear EvaThank you so much for taking the time to give us feedback. We are happy to hear, that you had a great time here, and we hope to welcome you back another time.Yours sincerelyReception
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Frederikke, Gestion de l’hôtel
Kære DenisMange tak fordi du har taget dig tiden til at give os en tilbagemelding. Vi er rigtig glade for at høre, at I havde en dejlig oplevelse, og vi håber at kunne byde velkommen en anden gang.Med venlig hilsen Receptionen
par un voyageur
Bon hôtel
Publié le 13 août 2023 sur HotelsBon hôtel, bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Daniel, Gestion de l’hôtel
Hi OlivierThank you for your feedback on the hotel. We hope you enjoyed your stay here.Kind regardsReception, Milling Hotel Ritz
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2022 sur Hotels
Gréât hotel n’est the city center.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2022 par Anita, Gestion de l’hôtel
Dear Mattia,
Thank you so much for your kind review.
I'm glad to hear you enjoyed your stay.
Kind regards Anita
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2022 par Laura , Gestion de l’hôtel
Dear Jean,
Thank you so much for your kind review. We really appreciate it. I am very delighted to read that you had a great stay. Hope to welcome you back sometime in the future.
Kind regards
Laura - Reception, Milling Hotel Ritz
par un voyageur
Dejligt ophold
Publié le 23 oct. 2024 sur HotelsFint ophold. Ældre hotel, men pænt og rent. Fin morgenmad. Beliggenheden er meget central til alt i Århus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Laura, Gestion de l’hôtel
Kære Marlene Tusind tak fordi du har taget dig tiden til at skrive en anmeldelse af dit ophold hos os. Vi sætter stor pris på feedbacken. Det er dejligt at se at I havde et godt ophold hos os. Vi håber på at byde jer velkommen igen en anden god gang. De bedste hilsner Laura, Receptionen, Milling Hotel Ritz
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Laura, Gestion de l’hôtel
Kære Brian Tak for din venlige anmeldelse, den sætter vi stor pris på. På forhåbentligt gensyn. De bedste hilsner Laura, Receptionen, Milling Hotel Ritz
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Nicolai, Gestion de l’hôtel
Kære Sophie.Tak for din anmeldelse efter endt ophold. Det sætter vi stor pris på og vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden god gang.
par un voyageur
Mangle ting
Publié le 22 oct. 2024 sur HotelsJeg bestiller til 2 voksende og et barn, men der var hverken dyne, pude eller håndklæder til min søn hvilket jeg syntes er rigtig for dårligt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Laura, Gestion de l’hôtel
Kære Michelle Jeg beklager at der manglede dyner + pude til din søn. Det er selvfølgelig en fejl. Jeg kan se at det er noteret at I selv ville tage seng med til jeres søn, så vi har nok ikke fået givet besked om ekstra dyne, m.m. til vores housekeeping. Det beklager vi. Jeg håber at I gjorde opmærksomme på det da I var her, så vi kunne finde det I manglede til jer. Med venlig hilsen Laura, Receptionen, Milling Hotel Ritz