Note fondée sur 881 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Sympa
Publié le 28 avr. 2024 sur HotelsSuper satisfait de l’hôtel.
Petit dej appréciable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Dear Maxime Thank you for your feedback. We truly appreciate it. We hope to welcome you another time.
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2023 sur Expedia
Bien situé , personnel courtois , petit déjeuner complet , séjour vraiment agréable !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par Receptionen, Gestion de l’hôtel
Mange tak for din feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang. Med venlig hilsen
par un voyageur
Publié le 13 août 2023 sur Expedia
Hôtel bien situé, calme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Andreas, Gestion de l’hôtel
Hello Isabelle.Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again another time.
par un voyageur
Publié le 5 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2023 par Sofia, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle.Thank you for taking your time to provide feedback! We are happy you have enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back next time you are in Aarhus! Sofia, Front Office
par un voyageur
Publié le 16 mars 2022 sur Hotels
Practical hotel for a business trip. Nice room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par Andreas, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback :)
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2024 par Elisabeth, Gestion de l’hôtel
Dear Jilana,Greetings from Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus. I am personally reaching out to thank you for taking the time to complete our survey and provide your honest feedback on your recent stay with us. We truly appreciate your feedback as it not only motivates our team to strive for the best guest experience but also helps us to identify areas for improvement. It was our pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future for another memorable stay. Sincerely, Elisabeth Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Varde heldig at blive upgraderet til President suite.
Fantastik udsigt, og god mirgenmad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus Team, Gestion de l’hôtel
Kære Henrik,Vi er glade for at høre, at du nød den fantastiske udsigt fra præsidentsuiten og morgenens madtilbud. Det er altid en fornøjelse at vide, at vores gæster sætter pris på de opgraderinger og de kulinariske oplevelser, vi tilbyder.Tak fordi du valgte at blive hos os, og vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage i fremtiden. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus Team
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Elisabeth, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Greetings from Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus. I am personally reaching out to thank you for taking the time to complete our survey and provide your honest feedback on your recent stay with us. We truly appreciate your feedback as it not only motivates our team to strive for the best guest experience but also helps us to identify areas for improvement. It was our pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future for another memorable stay. Sincerely, Elisabeth Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Elisabeth, Gestion de l’hôtel
Dear Ann-Kristin, Thank you for taking the time to share your feedback, we are grateful for your observations as this gives us the opportunity to better improve our service offerings in the future and sincerely hope that this has not deterred you from staying with us again. We are always looking for ways to make improvements and to continue being the best and it is with feedback like yours which we are able to do this. Best regards, Elisabeth Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus.
par un voyageur
Central beliggenhed
Publié le 20 oct. 2024 sur HotelsFint hotel, selvom alderen kan ses på værelserne. Central beliggenhed og venligt og serviceminded personale. Til prisen burde morgenmad være inkluderet og ikke noget man skal tilkøbe, men ellers et fint hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus Team, Gestion de l’hôtel
Kære Casper,Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi er glade for at høre, at du satte pris på vores centrale beliggenhed og syntes, at vores personale er venligt og servicemindet. Din feedback er værdifuld, da vi konstant stræber efter at opretholde høje standarder for vores gæster.Vi noterer os dine kommentarer vedrørende præsentationen af vores værelser og morgenmadsmuligheden. Vær sikker på, at vi er forpligtet til at give et behageligt og behageligt ophold for alle vores gæster. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus Team