Note fondée sur 16 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Lisbeth Hansen, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Kære KristianTak for besøget og din feedback på dit ophold. Det er altid vigtigt for os at høre fra vores gæster, så vi kan levere den bedst mulige service.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Lisbeth Hansen, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Kære KristianTak for besøget og din feedback på dit ophold. Det er altid vigtigt for os at høre fra vores gæster, så vi kan levere den bedst mulige service.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Receptionisten var ikke den bedste til at gøre arbejder udført korrekt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Lisbeth Hansen, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Kære Marie-LouiseVi beklager meget den oplevelse, du har haft hos os - og vil tale sammen i vores receptionsteam, hvordan vi undgår sådanne oplevelser i fremtiden. Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden dag.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Lisbeth Hansen, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Vi er kede af, at du ikke har haft så god en oplevelse hos os. Vi håber at kunne give dig en bedre oplevelse, næste gang du besøger os.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Lisbeth Hansen, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Tak for din feedback - det glæder os at du har haft en god oplevelse hos os!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par Lisbeth Hansen, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Tak for din anmeldelse af dit ophold - det glæder os, at du har været glad for at være her. Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden god gang.
5 sur 5
par un voyageur de Nuussuaq

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Hjælpsomme og venlige personale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Lisbeth Hansen, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Kære ErniTak for din feedback, som jeg glæder mig til at dele med personalet. Vi håber at byde dig velkommen en anden gang.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Lisbeth Hansen, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Tak for din anmeldelse. Vi beklager, at din ophold ikke levede op til forventninger.
4 sur 5
par un voyageur

Håber skal være der igen

Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2023 par Søren, Manager, Gestion de l’hôtel
Tak for din anmeldelse. Vi glæder os til at se dig igen på hotellet.