Note fondée sur 353 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2022 sur Expedia
- Piscine fermée et plus en état. - Parties communes vraiment limite et hors d'age - Chambre curieusement pas trop mal - Hôtel franchement surnoté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Igor, Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous nous engageons à vous offrir une nuit de repos confortable et sommes déçus d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes. Au nom de Motel 6, nous tenons à nous excuser que votre séjour ait été moins que satisfaisant. Nous nous engageons à satisfaire nos clients et apprécions que vous preniez le temps d'évaluer votre expérience. Lilith #Team6
2 sur 5
par Jac de France

On a connu beaucoup mieux

Publié le 10 août 2014 sur Hotels
Des la reception, une odeur de renferme vous prend à la gorge. Bien que l'accueil soit sympathique, si la chambre n'avait pas été payées nous serions repartis. La chambre, bien que propre dégage la même odeur, le plafond de la salle de bain est plus qu'ecaille, les murs de la chambre sont également écaillés avec des trous non rebouches. Les alentours de la piscine en désordre. Le petit déjeuner est succint. En résumé, hotel à eviter, tant que des améliorations ne seront pas apportées.
4 sur 5
par michel de france

LITS CONFORTABLE

Publié le 13 juin 2013 sur Hotels
TRES BON HOTEL
5 sur 5
par BENOÎT Françoise

Emplacement idéal pour découvrir le pays cajun

Publié le 23 janv. 2013 sur Hotels
Tŕes bon rapport qualité/prix. En tout point conforme à nos attentes Hôtel trés bien situé, entretenu chambre spacieuse avec toutes les commodittéś petit déjeuner correct. Fanhement´ rien çà redire....
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Friendly staff great place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Nina, Gestion de l’hôtel
We love to hear from our guests! Thank you for staying with us and hope to serve you again soon
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Mold in the ceilings and restroom. ACs didn’t work in both of our rooms .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate your valuable feedback. We are genuinely sorry to learn about your recent experience while visiting our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations. We would like to better understand the specifics of what transpired and how we can make amends. Please contact us so that we can address your concerns promptly. Once again, we apologize for any inconvenience caused. Your feedback is instrumental in our continuous efforts to ensure an exceptional experience for all our customers. Thank you for your understanding.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
It was very good except for the wifi. Could not connect to it and they tried to help but to no end.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, We appreciate your generous review! It really makes our day. Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to spread the word. We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future! Natalie #team6
2 sur 5
par un voyageur de Bonita Springs

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
When we checked in, I specifically asked the desk clerk about the smoking situation (I'm allergic), and she said she would put us in a room (1st floor) away from the smoking rooms and that "we would be fine." I couldn't detect any smoke when we got to the room, but during the night the smoke came through the hallways and ventilation system and I couldn't sleep because of the smell. So if you have a smoke allergy, don't book here. The walls and ceiling are also very thin and you can hear your neighbors clearly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Nina, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are sorry for your experience with the smell of smoke while staying with us. Your feedback is very important so we are able to address the issue and improve. Thank you for staying with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Nina, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We hope to see you again soon and for your kind review
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
The room we were assigned was filthy and disgusting. There were food stains and fecal mater smeared on walls and dried food on floors. I requested refund after two hours because I had to go directly to work after check in and was refused refund. They moved me to a cleaner room thankfully but the refrigerator was leaking water in the floor and air conditioning was noisy also room above us had children running across ceiling all night which was strangely loud to hear through the ceilings.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Nina, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, our apologies for your disappointing stay. Our goal is to make your stay as comfortable and pleasant as possible. We were happy to honor your reservation request for a smoking room and gladly moved you to a non smoking room due to your smoke sensitivities as requested. Your feedback is very important to us.