Note fondée sur 1 096 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Whasroom very small
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Best Western, Gestion de l’hôtel
Hi Diane,Thank you for rating us 5 out of 5! We’re glad you enjoyed your stay despite the smaller washroom size. Your feedback is important to us as we continuously look for ways to improve our guests’ experience.We hope the rest of your stay was comfortable and met your expectations. If there’s anything we can do to make your next visit even better, please don’t hesitate to let us know.Thank you again, and we look forward to welcoming you back in the future!Best regards,Best western
4 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse dans Abbotsford

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Hôtel bien placé proche de l autoroute Chambre spacieuse. Salle de bain avec baignoire Salle de fitness disponible avec 3 appareils cardio , une fontaine à eau et tv, et 3 appareils de muscu Piscine dispo et jacuzzi. Piscine correcte (10x10m env. ). il peut y avoir néanmoins beaucoup d enfants si vous avez des familles et qu il fait chaud (piscine couverte) Petit déjeuner correct à l américaine (= couverts cartons, et les traditionnels choix comme partout) Restaurant Ricki à côté pour dépanner (correct sans plus) mais des happy hours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thank You for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par rav, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Bonne qualité-prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
Need to sound proof… heard to guy’s upstairs walk all night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par front desk, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the inconvenience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2022 par ravneet, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive feedback, we hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Hotels
Hôtel vraiment très cher . La chambre était immense mais il y avait des chaveux dans la baignoire et une araignée morte . La piscine très sympa et le jacuzzi ne fonctîonnait pas . Le restaurant super bon .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2022 par Front desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a review. I'm so sorry to hear that we didn't meet your expectations. If you would like to contact us directly to further discuss please do so. I hope to give us another chance to change your mind! Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Warm regards,Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Shohei,Thank you for taking the time to leave us a review and for 5/5 rating your recent stay with us. We truly appreciate your feedback, and we're glad to hear that you had an overall positive experience at our hotel.If there’s anything specific that we could improve to make your next stay even better, please feel free to let us know. We are always striving to enhance the guest experience and would love to hear your thoughts.We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Nope
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par BW STAFF, Gestion de l’hôtel
Dear Jason,Thank you for taking the time to leave us a review and for rating your recent stay with us. We truly appreciate your feedback, and we're glad to hear that you had an overall positive experience at our hotel.If there’s anything specific that we could improve to make your next stay even better, please feel free to let us know. We are always striving to enhance the guest experience and would love to hear your thoughts.We hope to welcome you back again soon!Warm regards,Front Desk
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par BW STAFF, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we sincerely apologize for the issues you encountered during your stay.We strive to provide a comfortable and enjoyable environment for all our guests, so it's concerning to learn that we fell short in this instance. Your specific rating and review are very important to us.If you could provide us with more details about the aspects of your stay that led to this rating, we would greatly appreciate it. Whether it was related to your room, the service, or any other area, we want to ensure that we address each concern thoroughly. Your feedback allows us to make the necessary changes to enhance our guests' experience moving forward.Once again, we are truly sorry for the inconvenience you faced, and we hope you’ll consider staying with us again in the future so we can deliver the exceptional service and comfort you deserve. Please feel free to reach out to us directly if you’d like to discuss your experience further.Thank you for your time and understanding.Sincerely,Best Western Plus.