Note fondée sur 1 133 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Whasroom very small
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Best Western, Gestion de l’hôtel
Hi Diane,Thank you for rating us 5 out of 5! We’re glad you enjoyed your stay despite the smaller washroom size. Your feedback is important to us as we continuously look for ways to improve our guests’ experience.We hope the rest of your stay was comfortable and met your expectations. If there’s anything we can do to make your next visit even better, please don’t hesitate to let us know.Thank you again, and we look forward to welcoming you back in the future!Best regards,Best western
4 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse dans Abbotsford

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Hôtel bien placé proche de l autoroute Chambre spacieuse. Salle de bain avec baignoire Salle de fitness disponible avec 3 appareils cardio , une fontaine à eau et tv, et 3 appareils de muscu Piscine dispo et jacuzzi. Piscine correcte (10x10m env. ). il peut y avoir néanmoins beaucoup d enfants si vous avez des familles et qu il fait chaud (piscine couverte) Petit déjeuner correct à l américaine (= couverts cartons, et les traditionnels choix comme partout) Restaurant Ricki à côté pour dépanner (correct sans plus) mais des happy hours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thank You for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par rav, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Bonne qualité-prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
Need to sound proof… heard to guy’s upstairs walk all night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par front desk, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the inconvenience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2022 par ravneet, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive feedback, we hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Hotels
Hôtel vraiment très cher . La chambre était immense mais il y avait des chaveux dans la baignoire et une araignée morte . La piscine très sympa et le jacuzzi ne fonctîonnait pas . Le restaurant super bon .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2022 par Front desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a review. I'm so sorry to hear that we didn't meet your expectations. If you would like to contact us directly to further discuss please do so. I hope to give us another chance to change your mind! Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur de LANGLEY

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 déc. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful 10/10 rating and for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that you had a great stay. It's always our goal to provide a comfortable and enjoyable experience for our guests, and your feedback truly makes our day.If there's anything else we can do to make your future stays even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!RegardsFront Desk
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Rodney,Thank you for sharing your feedback and for taking the time to rate your recent stay with us. We’re sorry to hear that your experience was less than perfect. Your 6/10 rating indicates that there may have been areas where we could have done better.If you have any specific concerns or suggestions on how we can improve, we’d greatly appreciate hearing from you. Your insights are valuable to us as we strive to provide the best possible experience for all our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.Kind regards,Front Desk